Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij past ook?
toevallig van een bokker?
CarolShadow schreef:Hier nog steeds dekenloos.
De boosdoeners zouden nu toch met die nacht temperaturen zo hoog al vrij actief moeten zijn.
En dus steken,
waarom vertoont mijn pony dan nog niets?
Allergies voor een ander soort mug?
( wat ik hoop!) 

Ik heb Grindolan meegenomen vanaf de Equitana. Zou speciaal tegen de knutten zijn. Weet niet of het werkt want hier gaan ze dit jaar ook onder de deken. Spuiten jullie ze dan ook nog eens in? Hier de link van Grindolan; http://www.allgaeuer-kraeuterhaus.de/in ... arausfall/
meer van dat hele stevige stof die is echt niet zomaar stuk
invanhoe etc zijn toch hele andere stof
zeker als beide shetlanders het hebben. De kans op schimmel is er namelijk nog steeds. Wassen met anti-schimmel spul kan trouwens ook met jerrycans en sponzen, daar heb je neit persé een kraan voor nodig.

Mischa4ever schreef:En is dat niet meer een vliegendeken? Die indruk wekt die heel erg..
Beetje bredere deken niet niet schuift? En is de stof gewoon voor 24/7 buiten enzo? Gewoon een normale eczeemdeken dus? :}
). Als je nog één deken wilt proberen, is dit een aanrader. Is voor zover ik weet de sterkste die je kunt krijgen. Veel steviger in ieder geval dan de Boett, is ook van een heel ander soort stof.
Wij nemen altijd jerrycans of flessen water mee als er gewassen moet worden. Bij schimmel los ik was imaverol op in een fles water, giet dit over een spons en dep de plekken daarmee in. Als je buiten de bewoonde wereld staat, moet je een beetje creatief zijn, haha.