nikysa90 schreef:Floortje_NL schreef:Ik heb de zoekfunctie in de groep al gebruikt maar kan niets vinden.
Is er ergens een lijstje of sticky van geschikte vitaminebrokken voor pssmers?
Ik heb jaren metazoa gevoerd totdat ze een bizarre prijsverhoging doorvoerden. Wij voeren ook metazoa voor de alpaca's en die zakken zijn met dezelfde 25kg maar 4,- duurder geworden.
Overgestapt naar de pure victorius secret. Pssm1er doet het er goed op maar ik heb 2 mini's lopen die het steeds slechter gaan eten ondanks het mengen en/of weken met de grasbrok en bietenpulp. Heb al zoveel aan voer staan dat ik geen zin heb om ook nog eens 2 verschillende balancers te voeren.
Dus zijn er nog andere goede opties?
Ik heb al veel balancers vergeleken in voervergelijk.nl maar kom toch altijd weer terug op de simpele Pavo Vital. Ben normaal niet zo'n fan van Pavo (de rest van mijn voer is Agrobs en Marstall) maar de Vital is een uitzondering. Voer het al 5 jaar.
Bedankt voor je reactie. Ik ga die eens bekijken. Van de week voor de mini's de koeken van pavo gehaald zodat ze in ieder geval weer iets binnen krijgen terwijl ik de vs opvoer aan mijn pssmer.