JoT schreef:Anya, is jouw hele deur een spijlen-deur dan? Of alleen de helft? Anders zou ik graag een foto willen zien van jouw staldeur-bedekking. Macho's favo zuigplek is het randje van de afscheiding tussen hem en zijn buuf. Onderkant dicht, bovenkant met spijlen. Zie dat maar eens af te dekken met rubber oid... Daar is de oppervlakte gewoon te klein voor.
Ik heb hetzelfde en dit is ook Whis d'r favo luchtzuigplek. Tot nu toe heb ik al veel dingen geprobeerd maar nog niets heeft het overleefd
Eerst ben ik begonnen met flappen rubber snijden in de afmeting van de afstand tussen de spijlen. Die flappen heb ik met spijkers vastgezet maar Whis d'r buurvrouw had al snel uitgevonden dat het erg grappig is om die eraf te trekken. Toen met een boor aan het werk gegaan om ze steviger vast te zetten, maar ook dat werd er zo af getrokken over de kopjes van de schroeven heen. De laatste oplossing was een montagekit die met een paar seconden droog was, dit leek een paar weken erg goed te gaan maar nu laten ze toch weer een voor een los
Dus ik zit nu ook weer te brainstormen over wat handig zou kunnen zijn...