Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjoow schreef:Mossel schreef:Zo ernstig is het niet, alleen omdat het nu wel uitgebreid in het nieuws komt, is gelijk heel NL in rep en roer. Het komt elk jaar voor, niks nieuws
Elk jaar. Maar volgens mij zegt het wel iets als het op radio/tv komt. That means business. Er zijn elk jaar wel gevallen ja, maar dit jaar zijn dat er wel extreem veel. Mensen doen dit niet voor niets.
Karin_deB schreef:Zou iemand na HVN een korte samenvatting kunnen geven? Zit op mn werk en heb dus geen beschikking over een tv om te kijken en kan alleen af en toe even op mn mobiel op internet maar dat is ook niet heel praktisch.
Karin_deB schreef:Zou iemand na HVN een korte samenvatting kunnen geven? Zit op mn werk en heb dus geen beschikking over een tv om te kijken en kan alleen af en toe even op mn mobiel op internet maar dat is ook niet heel praktisch.
Mossel schreef:Marjoow schreef:Elk jaar. Maar volgens mij zegt het wel iets als het op radio/tv komt. That means business. Er zijn elk jaar wel gevallen ja, maar dit jaar zijn dat er wel extreem veel. Mensen doen dit niet voor niets.
Het zijn er extreem veel omdat mensen er op aan het azen zijn.
Mossel schreef:Marjoow schreef:
Elk jaar. Maar volgens mij zegt het wel iets als het op radio/tv komt. That means business. Er zijn elk jaar wel gevallen ja, maar dit jaar zijn dat er wel extreem veel. Mensen doen dit niet voor niets.
Het zijn er extreem veel omdat mensen er op aan het azen zijn.
Abiola schreef:Het is natuurlijk afschuwelijk als het jouw paard treft, maar net als met de griep, kan het een gezond paard ook voorbij gaan. Heb je een wat zwakker, ouder of drachtig paard, dan is het wel heel erg vervelend. En dan heb je natuurlijk ook de botte pech. Maar een gezond paard hoeft het niet te krijgen, net zoals jij geen griepje scoort van je collega's.
beauisvancie schreef:PLK schreef:shetlanders zijn misschien wel de sterkste paardjes! die rui kost wel wat energie natuurlijk, maar als je ze een beetje met rust laat dan komen ze er wel door.
Klopt, maar aangezien een van mijn shetjes 2 symptomen van rhino vertoont maak ik me toch wel redelijk wat zorgen
PLK schreef:o jee! heb je de dierenarts gebeld? even bloed laten trekken, dan weet je wat je moet en nog kan doen. Welke symptomen heeft ie dan? en welke vorm van rhino?
beauisvancie schreef:PLK schreef:o jee! heb je de dierenarts gebeld? even bloed laten trekken, dan weet je wat je moet en nog kan doen. Welke symptomen heeft ie dan? en welke vorm van rhino?
Ze heeft weinig tot geen eetlust (wat bij haar echt heel apart is..) en een loopneus, ik las pas dat dit de symptomen van rhino waren en kan er nu niets aan doen morgen vroeg gelijk naar stal..