pannetje was ook met 1 veeg van de afwaskwast schoon (gelukkig

hier ook nog old-way, mijn ouders vinden het onzin en ik kan me er wel in vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke20 schreef:kippen zijn vaak oorzaak van luis bij paarden
simongek schreef:Ik wil graag een vervangende deken voor mijn bucas vliegendeken bestellen. Deze vond ik erg
hard op de hals en trok op zijn borst.
De rambo lijkt me een hele fijne deken maar ook behoorlijk prijzig. Ik wil eigenlijk zijn oren er niet door hoeven
doen want daar heeft hij een hekel aan. Als het niet lukt zit ik met zo'n dure deken en hij moet hem toch
bijna de hele dag op.
Nu zit ik te kijken naar de gewone rambo vliegendeken. Dat lijkt me ook wel fijn of de amigo maar
die heeft nog zo'n groot stuk bloot bij de hals.
Auky schreef:simongek schreef:Ik wil graag een vervangende deken voor mijn bucas vliegendeken bestellen. Deze vond ik erg
hard op de hals en trok op zijn borst.
De rambo lijkt me een hele fijne deken maar ook behoorlijk prijzig. Ik wil eigenlijk zijn oren er niet door hoeven
doen want daar heeft hij een hekel aan. Als het niet lukt zit ik met zo'n dure deken en hij moet hem toch
bijna de hele dag op.
Nu zit ik te kijken naar de gewone rambo vliegendeken. Dat lijkt me ook wel fijn of de amigo maar
die heeft nog zo'n groot stuk bloot bij de hals.
Veel paarden wurmen hun oren uit de gaten, dus ze gewoon niet erdoor doen kan makkelijk.
ellepel schreef:annetje:
haal je paard anders es uit het gras en kijk of dat helpt?
zeker als er vers jong gras staat reageren ze daar vaak op met jeuk.
deedee19 schreef:L moet idd passen! Bedankt Wendy! Houd ik even in mijn achterhoofd, want iemand kwam via de pm met het slimme idee dat ik een sleezy op stal heb liggen en ik deze zolang ook kan gebruiken!@Annetje ik denk toch echt eczeem. Ulvy schuurde vorig jaar ook alleen dat stuk weg. Mijn eczeemdeken was binnen 3 dagen na betaling binnen. Heb hem hier besteld http://www.homeovet.nl/verzorgingsprodu ... zeemdeken/
Maat L moet jouw paardje wel passen toch? Die is op voorraad.