Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PLK schreef:xXutopiaXx schreef:Ik kan van de Rambo Ionic geen regendeken/waterdichte deken vinden... alleen stal- en fleecedekens
Ik heb er wel 1 dus ze zijn er wel?
nummie schreef:Iemand ook ervaring met het catago fir tech masker of iets soortgelijks met therapeutische werking?
[ [url=m/owmL0u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of misschien met een catago of back on track mutsje over de oren?
[ [url=m/wTtxgV.png]Afbeelding[/url] ]
darkadia schreef:nummie schreef:Iemand ook ervaring met het catago fir tech masker of iets soortgelijks met therapeutische werking?
[ [url=m/owmL0u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of misschien met een catago of back on track mutsje over de oren?
[ [url=m/wTtxgV.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de hoor gekocht eerder dit jaar. Paar keer gebruikt, maar nog te weinig om er echt iets over te kunnen zeggen. Beide paarden wel een wat vochtig neusje na gebruik alsof er wat los kwam, en ze wilden schuren met hun hoofd zodra het om zat (dus het doet wel iets). De bruine ruin lijkt zich wel wat beter te kunnen focussen.
Ik vind de hood overigens niet groot vallen, maar full op de paarden die normaal maar cob van halsters hebben, en relatief smalle neusjes. Hij rekt wel nog wat uit in gebruik.
xXutopiaXx schreef:Toevallig net onze nieuwe Fedimax gepast op m'n Fries.....Maar ben dit wel gewend bij 'm.. beter dan dit gaat 't niet worden! Dus hij heeft 'm zo een uurtje om, ff kijken hoe ie nu ligt... en hoe het eronder voelt!
[ [url=m/PG0nHd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tPHxcE.jpg]Afbeelding[/url] ]
xXutopiaXx schreef:Te groot?! Ben blij dat ik z'n kop er doorheen kreegMisschien dat ie met zo'n borstverbreder wel netter ligt ja! Goeie tip!! Dan gaat ie inderdaad wel ruim te lang zijn.. maar die ruimte voor heb ik echt nodig
Rare barokke beesten