Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Don_Zhivago schreef:sophie_tara schreef:zou iemand mij de plaatsen willen sturen via een pb waar het virus is? alvast heel erg bedankt!
De stallen die bevestigd zijn staan hier op bokt.
De overige zijn geruchten!
We doen ons best om alles zsm na te bellen en jullie op de hoogte te houden.
Elin_ schreef:Don_Zhivago schreef:sophie_tara schreef:zou iemand mij de plaatsen willen sturen via een pb waar het virus is? alvast heel erg bedankt!
De stallen die bevestigd zijn staan hier op bokt.
De overige zijn geruchten!
We doen ons best om alles zsm na te bellen en jullie op de hoogte te houden.
Geruchten zijn ook al mischien beginnende rhino uitbreidingen.
Mossel schreef:Dan ga je toch fijn lijstjes vragen, maar niet in dit topic. We hebben er allemaal niks aan als het topic gesloten word. We hebben overigens ook niks aan geruchten.
beauisvancie schreef:Hebben paarden in de rui (shetlanders met lange vacht) sneller kans op rhino ivm slechte weerstand?
RWDB schreef:Lotus83 schreef:
dit is wat bokt heeft bevestigd ja, maar niet het daadwerkelijke aantal, want ook meldingen vanuit eerste hand mogen niet genoemd worden en dat vind ik schandalig
Nouja dat is nu eenmaal het beleid, maar ben het ook met je eens hoor.
Overigens: paardenvirus2012.nl is vrij, dus je kunt natuurlijk altijd zelf een kleine tijdelijke site opzetten met bevestigde stallen en verdachte stallen. Deel m in zoals jij het wilt zou ik zeggen.
Pas wel op dat je niet iemands stal onterecht in kwaad daglicht zet, denk dat dat één van de redenen is waarom Bokt.nl zo voorzichtig is. Vermoedens als bovenstaande stal mag je voor zover ik weet altijd publiceren, maar wel nadat je de eigenaar zijn woord hebt laten doen en zijn zegje ook publiceert. Hoor/wederhoor enzo
.
Verder heb ik ook het idee dat het virus al aardig is verspreid. Nu hopen dat het ook snel weer voorbij is.
Mossel schreef:Zo ernstig is het niet, alleen omdat het nu wel uitgebreid in het nieuws komt, is gelijk heel NL in rep en roer. Het komt elk jaar voor, niks nieuws
Mossel schreef:Zo ernstig is het niet, alleen omdat het nu wel uitgebreid in het nieuws komt, is gelijk heel NL in rep en roer. Het komt elk jaar voor, niks nieuws