Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:nou ja, je zegt net zelf al dat ze voor het eerst met meerdere paarden staat,wie weet is dat net een heleboel verschil...
is er verder niks veranderd dan?
staat ze nog steeds op dezelfde wei?
soms kan het meest idiote voor jeuk zorgen, het kan ook een allergie voor iets anders zijn he?
bepaalde pollen van planten kunnen jeuk geven,...en dat jouw dier met deken op nog steeds schuurde geeft echt wel aan dat het wel een serieus probleem was.
wat zit er in dat spul waar je nu mee smeert dan?
MirandaFuego schreef:@Isapaardje, ik denk dat de pour on tegen luizen/mijten is?
Dat zal ook wel niet werken....
Uriah schreef:Hier meld zich een enthousiaste Derfen tester, na twee keer gebruiken is mijn hele paard veranderd naar de rust zelve , tevreden relaxed en GEEN jeuk!!!
Isapaardje schreef:Trouwens kreeg ik nog van iemand een tip over nog een middel:
Tectonic pour-on.
Iemand hiermee bekend?
wuswa schreef:Uriah schreef:Hier meld zich een enthousiaste Derfen tester, na twee keer gebruiken is mijn hele paard veranderd naar de rust zelve , tevreden relaxed en GEEN jeuk!!!
Ik ben ook nog steeds tevreden! Ik zit nu op 1 x per 4 dagen maar dat is iets te lang. Ik merk dat ze weer gaan schuren dus ik voer de frequentie weer wat op, en die lucht, daar wen je wel aan, in ieder geval ik wel. Het helpt mijn paarden dus....
MirandaFuego schreef:@Bregh, Helly heeft wel 195, wat wil je der voor hebben?
Had jij zowiezo niet een grotere maat moeten hebben voor je paard?
Of past die ook niet?
De rambo is idd wel wat strak aan de voorkant, maar bij Helly past het net aan, maar zij heeft een puntboeg, beetje een mislukt model paard denk ik..
Verafjord schreef:ze staan op schraal gras en krijgen hooi bijgevoerd