Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karina schreef:Je kunt kippen prima wat Veerust onder de vleugels spuiten om ze makkelijk luis-vrij te krijgen.
Ik heb weer wat nieuws van de ruitersportzaak hier: een biergist/lijnzaad mengsel. Aangezien er steeds veel te snel de klad komt in het lijnzaad koken leek me dit wel een goed alternatief.
Grumpff, had ook echt nèt een rambo sweet itch besteld toen ik het bestel-in-engeland topic zag... maargoed, stel dat nu de maat niet okee is dan is het weer minder gedoe. Hij staat wel al in de gewone bruine eczeemdeken, maar is er een beetje uitgegroeit. Redelijk bruikbaar, maar niet ideaal dus dan hou ik die maar reserve als de sweet itch bevalt. Ik vind de lichte kleur van de sweet itch beter en het materiaal wordt sowieso minder warm naar mijn idee.
Ik kreeg trouwens mailtje van mijn voerboer dat het Eczem-supplement van Marstall weer leverbaar is. Door de grote vraag misschien de eerste weken nog even moeizaam, maar het is er weer. Ik heb nog niet gekeken of het ook weer terug op de site is.