Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

shavanah schreef:Wie heeft ook de pagoni exzeem deken,en hoe vallen die bij jullie de maten,ik heb nu maat 185 genomen en ik vindt hem wat krap zitten,vooral bij depijltjes....

zweetvos schreef:Ik voer kiezelderma.

atreyuevita schreef:zweetvos schreef:Ik voer kiezelderma.
Heb je gezien dat het maatschepje in Mililiter is en de dosis beschreven in Miligram.. zit toch wel een verschil in. Ik voer nu 2x per dag en half maatbekertje. Jij?
 Vanmorgen Gijsje in zn pyama gehesen en naar buiten. Loopt hij direct de loopstal binnen en begint heftig zijn manenkam te schuren.
 Vanmorgen Gijsje in zn pyama gehesen en naar buiten. Loopt hij direct de loopstal binnen en begint heftig zijn manenkam te schuren.    Heb hem echt al vanaf begin maart in zn pyama staan en tot nu toe ging het eigenlijk best wel aardig. Even ging hij schuren en toen heb ik hem met betadine gewassen en weg was het weer. Nu vanochtend stond hij echt weer als vanouds zijn hele manenkam te schuren met pyama en al... Strakjes maar even teershampoo halen. Dan vanavond maar weer wassen met teer... hopelijk geeft dat verlichting. Zucht... en ik was zoooooo tevreden met die nieuwe Boett... Ook de hoofdkap heb ik enigzins verbouwd van 2 oren naar 1 grote ruimte waarin zijn oren vrij spel hebben en de neus ingekort omdat die ook te lang was... Alles zag er zo goed uit. Ik was zo ontzettend tevreden tot nu toe... Mijn man vroeg ook iedere keer: "ennnnnn???"
 Heb hem echt al vanaf begin maart in zn pyama staan en tot nu toe ging het eigenlijk best wel aardig. Even ging hij schuren en toen heb ik hem met betadine gewassen en weg was het weer. Nu vanochtend stond hij echt weer als vanouds zijn hele manenkam te schuren met pyama en al... Strakjes maar even teershampoo halen. Dan vanavond maar weer wassen met teer... hopelijk geeft dat verlichting. Zucht... en ik was zoooooo tevreden met die nieuwe Boett... Ook de hoofdkap heb ik enigzins verbouwd van 2 oren naar 1 grote ruimte waarin zijn oren vrij spel hebben en de neus ingekort omdat die ook te lang was... Alles zag er zo goed uit. Ik was zo ontzettend tevreden tot nu toe... Mijn man vroeg ook iedere keer: "ennnnnn???" 

Kinke schreef:mammaslamma, hoe verklaar jij die jeuk dan? Ben wel benieuwd, omdat je zo stellig zegt dat het geen eczeem is?