Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lotus83 schreef:Marga schreef:[VN] Rhino uitbraak in Nederland *Update 3 maart 2012 14.05 uur*
Hier is te lezen bij welke bedrijven Rhino bevestigd is.
Hierbij tevens nogmaals het verzoek om geen stalnamen en/of plaatsnamen te noemen van meldingen/geruchten die nog niet bevestigd zijn.
dit is wat bokt heeft bevestigd ja, maar niet het daadwerkelijke aantal, want ook meldingen vanuit eerste hand mogen niet genoemd worden en dat vind ik schandalig
Don_Zhivago schreef:moonforever schreef:Ik moet zeggen bij ons zouden de wedstrijden ook gewoon Door gaan , Maar der is teveel Gezeik geweest omdat ze alleen voor de leden en mensen uit de buurt wilde doen omdat hier veder niks is!
En ik vind wel beetje over dreven wat Iedereen er over heb en er tegen doet enzo,,! want zit niet in de lucht, het is alleen in aanraking met andere paarden,
Bij een virus als Rhino is NIKS overdreven.
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
En tsja, noem het maar gezeik! Het virus verspreid zich tot nu toe behoorlijk snel.
Ik vind dat geen gezeik.
M'n paard is mij heel veel waard en neem alle maatregelen die ik kan nemen!
De DA heeft hier geadviseerd de wedstrijd te cancelen.
Dus ik zou het niet als gezeik zien.
Don_Zhivago schreef:moonforever schreef:Ik moet zeggen bij ons zouden de wedstrijden ook gewoon Door gaan , Maar der is teveel Gezeik geweest omdat ze alleen voor de leden en mensen uit de buurt wilde doen omdat hier veder niks is!
En ik vind wel beetje over dreven wat Iedereen er over heb en er tegen doet enzo,,! want zit niet in de lucht, het is alleen in aanraking met andere paarden,
Bij een virus als Rhino is NIKS overdreven.
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
En tsja, noem het maar gezeik! Het virus verspreid zich tot nu toe behoorlijk snel.
Ik vind dat geen gezeik.
M'n paard is mij heel veel waard en neem alle maatregelen die ik kan nemen!
De DA heeft hier geadviseerd de wedstrijd te cancelen.
Dus ik zou het niet als gezeik zien.
Elin_ schreef:En het erge is Don_Zhivago al bescherm jij je paard net zo goed! Als je andere stalleden het niet doen kan het alsnog komen..
Ik kan op internet niet zoveel vinden alleen van huidig ,maar wat zijn symptomen en wat gebeurd er (wat is het ''proces'' )
Op mijn stal rijden er 2 fanatiek wedstrijd .. nu nog .Ik hoop dat het wel rhinovrije wedstrijden zijn!!
PLK schreef:Dames, Meiden (en jochies natuurlijk).. ik lees alleen maar over angst en wel of niet naar les. Maar niets over de weerstand verbeteren van je paard. Gezonde paarden en ponys zijn minder vatbaar voor een virus dus beter even een supplementje geven? Voor de echt zenuwachtigen onder ons, of diegene in de buurt van besmettingsgevallen zouden L/lysine en B6 kunnen gaan geven. Korrelspul wat goed schijnt te werken tegen virale infecties (doet dus wat voor de weerstand)
Het was hier in t noorden al uitverkocht maar kon nog wel besteld worde.. gouden handel nu denk ik. Maar ach.. de meeste paardjes verliezen hun wintervacht of hebben een na de winter dipje dus een beetje weerstand opbouwen is alleen maar verstandig. volgens mij dan.
PLK schreef:Dames, Meiden (en jochies natuurlijk).. ik lees alleen maar over angst en wel of niet naar les. Maar niets over de weerstand verbeteren van je paard. Gezonde paarden en ponys zijn minder vatbaar voor een virus dus beter even een supplementje geven? Voor de echt zenuwachtigen onder ons, of diegene in de buurt van besmettingsgevallen zouden L/lysine en B6 kunnen gaan geven. Korrelspul wat goed schijnt te werken tegen virale infecties (doet dus wat voor de weerstand)
Het was hier in t noorden al uitverkocht maar kon nog wel besteld worde.. gouden handel nu denk ik. Maar ach.. de meeste paardjes verliezen hun wintervacht of hebben een na de winter dipje dus een beetje weerstand opbouwen is alleen maar verstandig. volgens mij dan.
sophie_tara schreef:zou iemand mij de plaatsen willen sturen via een pb waar het virus is? alvast heel erg bedankt!
Mossel schreef:sophie_tara schreef:zou iemand mij de plaatsen willen sturen via een pb waar het virus is? alvast heel erg bedankt!
Valt niks te PB'en, mag ook niet.
Hier staan alle bevestigde stallen/plaatsen.
[VN] Rhino uitbraak in Nederland *Update 3 maart 2012 14.05 uur*