BrittKitt schreef:Ja ze loopt buiten, ze heeft wel dik stro in haar stal. Ik kan haar ook echt niet opsluiten. Daar gaat ze geestelijk waarschijnlijk zo slecht van in haar vel zitten dat de mok al helemaal niet meer overgaat.
Nu dus equimok gesmeerd (vaseline met wat kruiden oid). De 'sokken' (is meer een vetlok) wil ik ook niet weghalen, die bieden nog iets van bescherming als ze buiten staat. Voor zover ik er dus echt iets op heb kunnen smeren, ze zal niet snel uithalen, maar ze was bijna toe aan dreigen
Mindim; laat ze spray toe? Je kan glansspray er op spuiten zodat het iig wat bescherming geeft van buitenaf, dus dat vocht en rotzooi niet blijft plakken en het erger maakt.
Nee, spray wordt ook lastig, alhoewel het in haar staart al een stuk beter gaat. Met zalf smeren gaat prima hoor. Ik heb een spons en zo spons ik haar been dan af met soda. Ik houd de spons wat langer op de korsten. Maar zo gauw je de spons te lang op een plek houdt en druk geeft, dan wordt ze zo nerveus. Maar vet houden lukt wel prima hoor. Ze is verder ook heel braaf, maar gemorrel aan haar benen moet ze niet