Ik zal even kijken of ik een foto heb.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikita_love schreef:heb hier al eerder gepost over ervaringen met azijn, wat ik van een oude man heb gehoord, die altijd paarden heeft gehad...
doe dit nu denk ik een maand of zo, elke dag na het rijden dus begin van de middag zet ik haar in puur azijn en het werkt! ze schuurt helemaal niet meer en heeft geen last van vliegen!
we hebben al zoveel middeltjes geprobeert doe allemaal veel duurder zijn, maar niet hielpen! dus ben erg blij met deze tip, voor ons werkt het super
Kinke schreef:da's bekend van azijn, niet gebruiken bij een kapotte huid
Ik heb voor Kinke alleen maar Boett dekens gebruikt, het model van 2006 is mijn favoriet. Ik vind ze juist erg sterk, op een gegeven moment komen er wel kleine plekjes in, maar dat is volgens mij vooral doordat ik ze regelmatig in de wasmachine doe. Die 'gewone' vliegendekens zou ik nooit aan beginnen, als je een echte eczemer hebt dan zijn die dekens gewoon niet goed genoeg.
Ik denk dat in een aantal gevallen van kapotgeschuurde dekens ze niet op tijd zijn aangedaan, dwz, pas toen het paard al jeuk had? Kinke loopt al weer een aantal weken met d'r soepjurk, belachelijk vroeg maar liever 3 weken te vroeg dan 1 uur te laat.
Armanda schreef:Ik heb ff een foto gemaakt. Ik hoop dat het te zien is, ik heb hier namelijk geen pony bij de hand. Hij komt dus net tot over de schoft.Hij is wel echt een buitenaardswezen als hij hem op heeft.
![]()