tug schreef:zammie: het canadese onderzoek gaf aan dat je de eerste verbetering pas na 42 dagen voeren kon zien, het deed geen enkele belofte wat de beste tijd zou zijn om te beginnen, ik vind zo iets ook lastig om op te geven, ik zou waarschijnlijk zelf al in januari of februari begonnen zijn. om zoveel mogelijk effect na die 42 dagen mee te pikken.
helaas heb ik hier niemand van mijn studiegroep over kunnen halen om het uit te proberen op 1 van hun 4 eczemers, ik kan het dus niet van dichtbij volgen op dit moment. ze vinden het veel te gewoon, dat kan nooit een oplossing zijn. ik ben ook een groot voorstander van het principe dat je dat zelf mag en moet beslissen, ook hier kun je de uitwerking niet garanderen.
het feit dat het te doen is en ook nog normaal van prijs, is wel iets wat ik dan een groot voordeel vindt, ook hoef je weinig wat al helpt te laten, dat geeft meer lucht dan bijvoorbeeld je deken aflaten tijdens een medicijnentrial en je niet weet of je een placebo krijgt. jij en je paard zitten dan wel de rest van 2009 met de gebakken peren.
Ik voerde al lijnzaad, maar had geen manier om het zelf te kneuzen/malen. Heb nu mijn meelmolentje weer gevonden. Moet het gekneusd of kan het ook fijner?