atreyuevita schreef:Heb bij HippWeert een fijne hoofdkap gekocht vorig jaar maar die was merkloos...
Mijn paard bleef jeuk houden met Natures Best, Subli Semit (te bestellen bij elke Boerenbond) zorgde wel voor een fikse vermindering van de jeuk. Kuil veroorzakt veel jeuk, vervang de kuil voor hooi.
Kiezelderma werkt bij mijn paard goed! Schijnbaar moet je het niet blijven geven maar elke keer een kuur van een paar maanden en dan weer even niet.
Ik heb een "paarden BH" gekocht tegen schuurplekken. BR heeft ze bijvoorbeeld. Helpt in ieder geval goed tegen schuurplekken van het winterdek van een ander paard van me. Het is van een gladde rekbare stof waar de deken zo overheen glijd.
Enne.. Silverlinde W spray werk overal goed op, op wondjes, kale plekken, jeukplekken etc.!
HippoWeert, is dat net zo'n winkel als Hippodam en Hippoplaza? En heb je misschien een foto of uitleg hoe de hoofdkap eruit ziet? Dan kan ik daarnaar op zoek.
Bedankt over Natural's Best. Kan natuurlijk absoluut een kwaad om Subli Semit te proberen. We hebben alleen een boerenbond in de buurt maar ik zal er eens naar op zoek gaan.
Ik ga de kiezelderma gewoon halen en proberen!
Ja, ik vond het ook nog lastig mn kuil. Maar ik vind het hooi op stal niet fijn, veel te stoffig. En mijn pony heeft een tijdje last van haar luchtwegen gehad..
Ja, de paardenbh daar dacht ik ook wel aan. Is die niet nog veel warmer in de zomer? Maarja het is kiezen of delen he.. Ik spuit gewoon even wat equi-star, zoals iemand ankem me aanraadde en anders zoek ik even verder.
Heel erg bedankt voor je reactie!