Mag ik je een tip geven? Op de dikkere stukken van de buikwond zou ik gaan masseren. Dit om verkleving tegen te gaan. Mooie uitleg hier https://osteopathievaneijck.nl/massage-van-littekens/ Ik zeg dit naar mijn eigen ervaring met een hartoperatie. En echt t helpt enorm. Ik zie namelijk wat verdikkingen en logisch, het was een enorme wond. Misschien heb je er iets aan.
Voor littekenweefsel heb ik goede ervaringen met Scar Cream van Phytonics (merk hoort bij Den Hoek, de holistische praktijk ipv De Bilt). Ook humaan overigens, een kennis werd aan zijn hand geopereerd en heeft na het dichtgaan van de wond Scar Cream gesmeerd. Hoewel je wel blijft zien waar gesneden is (incl klein stukje huidtransplantatie), kun je wel voelen dat er niet veel littekenweefsel onder de huid zit.
En dan te bedenken dat ze tegen mijn DA hadden gezegd; " als ze over 6 maanden nog leeft kan ze nog paar jaar leven". Kyara heeft er lak aan, geniet van het leven en is geloof ik wel van plan om oud te worden.
Ik vind haar nu in haar bovenlijn ook weer meer ontspannen. Een tijd geleden plaatste je een keer een foto waar ze opgebold stond en echt nog pijn leek te hebben. Maar daar zie je nu echt niks meer van terug!
Wat ik ook bijzonder vind is dat ze hengstig lijkt te zijn. Dat had ik voorlopig nog niet verwacht eigenlijk.
petraaken
Geplaatst: 18-04-19 15:04
Moest ook 2x kijken of het wel dezelde Kyara was. Het is dat ik ineens ook de stoma opmerkte want anders had ik werkelijk gedacht dat je een andere vosmerrie had genomen.
Zoals ze er nu bij staat denk ik inderdaad dat Kyara een dikke middenvinger opsteekt naar die proffen op de kliniek.