Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
minikatje schreef:[***] schreef:Ik ga morgen of overmorgen nog eens op zoek naar bestaande dekens. Misschien toch nog maar eentje bijhalen (maar dan een goedkopere variant dan van wat ik heb liggen, dan doet het niet zo'n pijn als het toch mis gaat). Misschien dat mensen hier mij op weg kunnen/willen helpen .. Ik zoek een deken zonder gespen, die je dus over het hoofd moet aantrekken en waar je enkel met de buikflap en aan de achterbenen gespen hebt. Een gewone RSIH is dus echt geen optie, het moet iets zijn zoals op eczeempaarden.nl (kan nu geen foto plaatsen). Zijn er nog zo merken/modellen waar ik naar kan kijken? Heb nu ook een deken van Horze maar dat is een ramp, deze ligt nu op bij gebrek aan maar het hoofdgedeelte hangt in z'n hals te bengelen want het blijft echt niet zitten (pensioneigenaresse zei ookal meteen dat ze het vandaag al 3x goed had gedaan en daarna had opgegeven). Zit ook velcro bij de hals en dat werkt ook niet, moet dus echt een deken zijn zonder teveel poespas. Iemand nog opties?
welke maat zoek je?
heb er nog 1 liggen die niet gebruikt wordt
Ziviaantje schreef:Heeft iemand ervaring met PROB olie KLIK? Ik gebruik nu derfen, zo 1 x in de 2 - 3 dagen, werkt redelijk, maar deze week met het hele warme weer toch weer aan de staart geschuurd
Citaat:Op dit moment moet nog onderzocht worden of VUAA1 neveneffecten heeft, en of het bijvoorbeeld giftig is voor mens en dier.
Anoniem schreef:Ik heb een tijd geleden per ongeluk een eczemer gekocht. Hij zou het niet hebben maar heeft het toch wel (moet ik ook weer achteraan want de verkoper laat niks meer van zich horen).
Nu heb ik van mijn DA Z-itch gekregen voor hem, wie heeft daar ervaring mee en hoe goed werkt het?
En wie weet er een eczeemdeken te koop voor een shire van 1,98m
ellepel schreef:furyke schreef:Mag ik hier ook even binnen vallen?
Afgelopen week heb ik bij mn tinker beestjes in de manen gezien, de volgende dag waren ze weer weg, maar vond ik een gaatje in dr manen.
Deze is ook ontstoken.
Afgelopen weekend dr manen gewassen met betadine.
Vandaag vond ik 4 plekken in dr manen, sommige waar de pus uit komt, andere alleen rood en korstig.
Zou dit ZE kunnen zijn?
En is t mogelijk dat ze dit opeens ontwikkelen? Ze is nu 3 en nooit ergens last van gehad ( naja in die 2 eerdere zomers in dr korte leven).
En welke deken vinden jullie fijn? Mocht t ZE zijn, wil ik zo snel mogelijk een deken erop gooien.
veearts laten kijken want dit kan van alles zijn.
denk eerder aan een parasiet of misschien voedingsfouten,teveel gras krijgen ze ook jeuk van namelijk
[***] schreef:Ben ook aan het kijken, klinkt veelbelovend ... Maar ik lees dit:Citaat:Op dit moment moet nog onderzocht worden of VUAA1 neveneffecten heeft, en of het bijvoorbeeld giftig is voor mens en dier.
Durf jij dit dan zomaar te gebruiken?
Staat verderop ook dat DEET uit de handel is in Zweden omdat het op lange termijn gevolgen had, en dit middel is 1000x sterker en daar weten ze nog niks van ... Ik weet het niet hoor