Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:ik wil ook graag die uitkomst weten!
Maar, ik denk dat ze nu alleen nog maar te horen krijgt of ze een placebo/cavalesse heeft gebruikt. De uitkomst en conclusie zullen nog wel geschreven moeten worden en dat zal vast nog wel even duren ben ik bang?Eva___ schreef:Okozon
Vorig jaar voor het eerst gebruikt, nu heeft ze het veel minder erg...
Het bestaat uit een creme voor elke dag, een supplement om te drinken (die je geeft met een spuit) en een blauwe lotion die je moet gebruiken na het wassen met een speciale shampoo
Daar heb ik nog nooit van gehoord! Is het niet heel bewerkelijk (tijdrovend enzo) en waar haal je het / wat kost het??
Na al jullie positieve Derfen verhalen begin ik te twijfelen of ik dat niet ook moet gaan gebruiken. Het gaat heel goed met Wisse hoor! Heeft alleen iets jeuk onder zijn buik, verder wel iets striemig op de hals maar geen zichtbare jeuk daar, staart is helemaal rustig. Hij heeft het nu alleen wel heet onder zn deken, dus als die af zou kunnen zou dat wel fijn zijn...
@ Derfen-gebruikers:
- hoeveel gebruiken jullie ervan per maand; wat kost het dan ongeveer?
- heb je er een deken bij op
- als je de deken hebt afgedaan toen je met Derfen begon; hoe snel na de eerste x Derfen gebruikt te hebben
- hoe snel zag je resultaat
Helpt het voor het hele paard; dus werkt het ook tegen de jeuk op zijn buik?
MirandaFuego schreef:Isapaardje, als het zomereczeem is, dan kun je beter zo snel mogeleijk actie ondernemen, voordat het erger wordt.
Isapaardje schreef:*Jolanda* schreef:Heeft hier iemand van jullie wel eens geprobeerd bij de dierenarts een injectie te laten geven tegen de jeuk? Hielp dat? Hoorde daar vandaag goede ervaringen mee, in het voorjaar en najaar een injectie en niet meer schuren... leek me een makkelijke oplossing
Isapaardje schreef:MirandaFuego schreef:Isapaardje, als het zomereczeem is, dan kun je beter zo snel mogeleijk actie ondernemen, voordat het erger wordt.
Begrijp ik, maar als ik het ook goed begrijp kan ik er nu nog niet direct achter komen of het ZE is of gewoon jeuk door vliegjes/insecten.
Gisteravond, na de bui (vochtig en weer warm) was het echt te gek. Ze stond om de 5 tot 15 seconden met een achterbeen naar de buik te stampen. Aanraking van de buiknaad, net voor de uier, vond ze heerlijk.
Nu vindt mijn andere pony die plek ook lekker om even gekrabbeld te worden, maar die staat niet continu met de benen te stampen. Enige wat je 's avonds hoort naast malende tanden van het hooi eten is stamp, stamp, stamp, stamp. Heel irritant en naar ook voor het betreffende paardje.
Maar of dit nu een teken is van beginnende ZE? Geen idee. Ik zal toch eens overleggen met vorige eigenaar.
Isapaardje schreef:Ja deken is mij door vriend van me ook al aangeraden.
Maar probleem is ... die heb ik niet.
Ik ga toch maar eens met vorige eigenaar overleggen (mede ook omdat gister ook nog een hoefprobleem is ontdekt door de hoefsmid)