Alle anderen moeten zwijgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Klara16 schreef:En hoeveel van de mensen die nu om ter hardst roepen dat het niet netjes is dat de foto's geplaatst zijn heeft ze niét bekeken?
Jeannine schreef:Leuker om foto's te zien als het zo weer goed met hem gaat.
Klara16 schreef:Ik stel me wel de vraag waarom ze het dier niet gewoon naar een kliniek brengt.
Daar weten ze perfect hoe ze een paard sondevoeding en vocht moeten toedienen en dan is al dat doe-het-zelven met brinta en melk waar wij hier over doorbomen niet nodig. Bovendien zullen ze daar alles wat er aan kaken en tanden gedaan moet worden kunnen doen.
En 'hij is te zwak' is geen argument. Als-ie kan staan, kan hij ook in de trailer.
Ik vind het vreemd.
Klara16 schreef:En hoeveel van de mensen die nu om ter hardst roepen dat het niet netjes is dat de foto's geplaatst zijn heeft ze niét bekeken?
Klara16 schreef:Ik stel me wel de vraag waarom ze het dier niet gewoon naar een kliniek brengt.
Daar weten ze perfect hoe ze een paard sondevoeding en vocht moeten toedienen en dan is al dat doe-het-zelven met brinta en melk waar wij hier over doorbomen niet nodig. Bovendien zullen ze daar alles wat er aan kaken en tanden gedaan moet worden kunnen doen.
En 'hij is te zwak' is geen argument. Als-ie kan staan, kan hij ook in de trailer.
Ik vind het vreemd.
fjordowner18 schreef:Klara16 schreef:Ik stel me wel de vraag waarom ze het dier niet gewoon naar een kliniek brengt.
Ik vind het vreemd.
daar zat ik ook aan te denk, bovendien is hij toch ook in een trailer bij haar gebracht, had ze hem net zo goed meteen door kunnen doen naar een kliniek
tallechie schreef:En de TS had eerst ook niet in de gaten dat dit er allemaal aan de hand was volgens mij als ik het me goed herinner.
En ik kan me ook voorstellen dat de kliniek hier geen energie wil insteken, alhoewel dat geen argument mag wezen. Als iemand een paard wil redden moet iedereen dat respecteren in zeker zin.
Blue_Eyes schreef:Klara16 schreef:En hoeveel van de mensen die nu om ter hardst roepen dat het niet netjes is dat de foto's geplaatst zijn heeft ze niét bekeken?
*steekt vinger op* Ik vind het een lage streek en ik heb ze dan ook niet bekeken!
Edit: Ik kan me voorstellen dat er klinieken zijn die hier niet veel energie meer in willen steken. TS wil dat wel en dat vind ik zeer te bewonderen!
Citaat:Eenmaal aangekomen en dat de klep naar beneden ging sprongen de tranen bij me in de ogen.
Daar "stond" een enter hengst wat meer bot was dan paard.