Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vincenza schreef:Holistisch DA: ERIC VAN BEYMA VAN TERRANATURA, niet laarakker
Knavia schreef:WIE ZIJN WIJ
Momenteel bestaat de Nova Cura uit 2 personen; Eric van Beyma behandelend Therapeut en zijn vrouw Yvonne van Beyma, die al het administratieve werk, de telefoontjes en de bestellingen regelt.
Ans schreef:@ shadowflower: Kashmir heeft een flinke leveronsteking mogelijk door JKK, alleen is dit niet makkelijk te achterhalen, dan zou er een stukje lever weggehaald moeten worden alleen is dit niet zonder risico en blijft de behandeling toch hetzelfde.
Ook is hij voor alle zekerheid behandeld tegen leverbot.
Nu moet ik em 2 weken lang penicilline spuiten en pretnison capsules toedienen.
Als het lever sterk genoeg is blijft de genezing in een stijgende lijn gaan na stoppen van de behandeling.
Mocht het lever te zwak en te erg aangetast zijn dan valt ie terug na de behandeling, maar dan zijn er evt nog andere methodes.
We zien ons hier eerst doorheen te worstelen, tot zover gaat het super!
Groetjes Ans
Nikki_jimmy schreef:
Wat ik overigens wel moet zeggen dat ik het enorm "stom" om het zo maar te noemen, hoe mensen bepaalde dingen afkraken, en dan vooral met kijk op vincenza, zij doet ook alleen haar best, waaarom geef je het geen kans?
ellepel schreef:ans, gaaf dat ie zo snel weer opkrabbeld,het is toch wel een vechtertje he?
![]()
is er ook nog een vervolgbehandeling nodig? weer bloedonderzoek om te kijken hoe de waarden dan zijn?
slimmerik schreef:Nikki_jimmy schreef:
Wat ik overigens wel moet zeggen dat ik het enorm "stom" om het zo maar te noemen, hoe mensen bepaalde dingen afkraken, en dan vooral met kijk op vincenza, zij doet ook alleen haar best, waaarom geef je het geen kans?
Dat heeft ze ook wel aan zich zelf te danken.... de manier van posten vind ik niet kunnen. Te roepen dat je paard niet meer wil leven, vind ik te ver gaan. Kan ook op een andere manier gebracht worden namelijk.
Ieder ander start hun tip met: misschien helpt dit of dat of misschien is het .... Maar zij omschrijft "haar waarheid" als "de" waarheid. En ja dan krijg je o.a. mij over je heen......