Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Sorry, maar dat vind ik onverantwoord
Je zegt zelf, ernstig ongeluk, en dan ga je zomaar wat aanmodderen?
Een DA zit hel wat meer dan een hoop ongeelrde persoontjes bij elkaar...
Echt sorry, maar snap dat echt niet
LoveDunc schreef:Inderdaad, kom op het gaat hier niét om mishandeling.
dopper schreef:Waarom denken mensen altijd dat gewonde of kreupele paarden niet op de trailer kunnen? Ik heb zat paarden op de kliniek gezien die met een fractuur of ernstige kreupelheid met beleid vervoerd zijn. Er kan altijd overal een dierenarts langskomen om het paard na te kijken en 1 consult kost je ook nog geen rib uit je lijf. Daarna kan je altijd nog een afweging maken of je laat behandelen of afwacht. Voor een dik been of iets simpels zou ik ook een paar dagen aankijken. Maar daarna komt er echt een arts bij.
Hoe dan ook, ik hoop dat de merrie waar we het nu om hebben snel verbeterd en zoniet alsnog de juiste verzorging krijgt van een arts.
Loontje_84 schreef:Heb geen zin om 14 pagina's door te lezen maar moet toch even kwijt dat ik vind dat hier slecht gehandeld is...
Ook al is het dan niet jou paard je omschrijving klonk in mijn oren verschrikkelijk!
In het belang van het dier was er allá minute een dierenarts gekomen... Wat me ook erg vreemd lijkt is dat je instructrice jou wel belt om te zeggen dat ze denkt dat het paard inwendige bloedingen heeft maar niet de DA...![]()
Ongeloofwaardig of gewoon niet goed bij je verstand???
Succes voor het paard...
Loontje_84 schreef:Heb geen zin om 14 pagina's door te lezen maar moet toch even kwijt dat ik vind dat hier slecht gehandeld is...
Ook al is het dan niet jou paard je omschrijving klonk in mijn oren verschrikkelijk!
In het belang van het dier was er allá minute een dierenarts gekomen... Wat me ook erg vreemd lijkt is dat je instructrice jou wel belt om te zeggen dat ze denkt dat het paard inwendige bloedingen heeft maar niet de DA...![]()
Ongeloofwaardig of gewoon niet goed bij je verstand???
Succes voor het paard...
Citaat:Iemand anders heeft onder mijn naam mijn oorspronkelijke verhaal veranderd en vervolgens de hele tijd gereageerd.