Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ellepel schreef:ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe al die paarden van jullie eruit zien zo onder hun boett..
fotootje?

Alet schreef:Trouwens, hoe doen jullie dat met de manen? Ik heb er bij Karma maar vlechten ingemaakt, de manen gingen helemaal kapot in het halsdeel.
Alet schreef:Trouwens, hoe doen jullie dat met de manen? Ik heb er bij Karma maar vlechten ingemaakt, de manen gingen helemaal kapot in het halsdeel.

Vanavond gelijk maar een nieuwe fles möskitozon halen.
 Vanavond gelijk maar een nieuwe fles möskitozon halen.                                                         

ellepel schreef:ap heeft nog helemaal nergens last van.
ik heb het idee dat dat eigenlijk ook nog niet kan.
denk dat t wat langer warm moet blijven,wat meer vliegen er zullen zijn en dus meer kans op overgevoeligheids reacties.
maar da's mijn idee hoor

Met dit warme weer kon ik Volumia toch niet met deken op stal laten staan... dus ik moet er maar aan geloven...
 Met dit warme weer kon ik Volumia toch niet met deken op stal laten staan... dus ik moet er maar aan geloven...