Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cinv schreef:Het is niet oranje![]()
een groene fles met doorichtig spul..wel straf en paard mag nie in zon.
Bij mij helpt het prima!! echt heb al zijn manen kunnen 'saven' deze zomer, hout vasthouden..nog 2 maanden wachten
En die st... pilletjes ARGh! PFfffffffff...we horen trouwens NIETS meer van Louis !! Ik zou mij in zijn plaats ook nie meer laten durven zien..enfin nu weten we beter hé.
Laat iets weten als je het gebruikt hé
Kendra schreef:Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar als er korsten in de manen komen begin ik me juist zorgen te maken.
fjordenfan schreef:ik kreegeen tip: spuit manen en staart in met een antivlooienmiddel voor dehond, zo eens perdrie weken. Dat houdt de mugjes ook wegheb het vier dagen geleden gedaanen tot op heden niet geschuurd (daarvoor wel, maar af en toe, alleen hareneraf, niet tot bloedens toe gelukkig)
silleke schreef:ik gebruik sinds een 2 tal weken een ander product wat ik nog niet geprobeerd had AVS (dacht ik zal straks eens goed kijken)
Het resultaat![]()
![]()
niet te geloven.
Na 3 dagen (echt waar hé) begonnen de haren al terug te groeien. Dat product beschermt ook de haren stond erop.
Ik smeer het 1 soms 2 x per dag in.
Is een oranje spul.
Kinke schreef:Uhhmm....is dit dat spul wat brandwonden kan veroorzaken?![]()
Heb ik ooit eens in een Bokt topic gelezen dat er een spulletje was wat nogal gevaarlijk kon zijn, ook iets met 3 letters en 2 cijfers
gabyfedde schreef:Het is inderdaad doorzichtig en zit in een groene fles.
Maar van brandwonden wist ik helemaal niets, daarover staat niets op de fles. Bij mij staat er wel met een extra sticker op dat het niet dagelijks opgrbracht mag worden (om de 2-3 dagen).
Ik ga het er morgen weer op doen, ik houd me voor de zekerheid maar aan die 3 dagen. Hoe snel hielp het bij jou?
mirtje27 schreef:Ik gebruikte ook altijd avs 14, dat orange spul. Hielp altijd heel erg super. Dit jaar lijkt niet veel meer te helpen. Ze staat nu dag en nacht buiten en d'r manen heb ik kort geknipt. Ze krijgt nu een prednisonkuurtje van de dierenarts. Nog steeds smeer ik het in met avs. Maar vooral in haar manen blijft ze jeuk hebben.
Mirjam
Jetta schreef:Als dat echt zou helpen, dan waren we snel en goedkoop van dit vreselijke probleem af.
mirtje27 schreef:Prednison helpt weinig bij mijn pony. Op de staart heeft ze ook verdikkingen, lijken wel bobbels. Vanavond weer gewassen en ingesmeert met babyolie. Morgen de da weer bellen i.v.m haar prednisonkuurtje.
Het is echt heel zielig om te zien. Als ze in d'r stal komt ploft ze gelijk tegen de muur aan.
Mirjam