Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeedeJee schreef:Weet je Hasten wat het allervervelendste is aan een luchtzuigend paard (zoals Nikki)? Dat de andere paardeneigenaren op stal er een probleem van maken. Je moet es weten hoeveel gezeik ik al heb gehad over het feit dat Nik een luchtzuiger is. Iedereen weet het namelijk altijd beter en men is als de dood dat zijn/haar paard het ziet en het overneemt. En als je dat soort gezeik altijd maar aan moet horen, wordt luchtzuigen inderdaad vervelend. Terwijl het voor mijn paard echt geen probleem is. Heeft nog nooit koliek gehad en mager? Ze is eerder te dik. En helemaal rondom gezond en gelukkig.
jollyjoker schreef:MAAR hij zuigt zich nog steeds erg veel.
Acilon schreef:hey
op school zag ik een advertentie va een laatstejaarsstudent die haar thesis doet over luchtzuigen en weven bij ruinen. ze zocht nog ruinen die ze kon onderzoeken en testen..
ik heb gauw onze 2 zuigende broers opgegeven , en ook nog een andere zuiger van op stal.
midden november komt ze voor een eerste gesprek en om het verloop van het onderzoek te overlopen.
ik hou jullie op de hoogte moest er iets interessants of frappants uit de bus komen!