Cioccolato schreef:Bijzonder verhaal..
Dat dus!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
prompter schreef:Suzanne F. schreef:Heel bijzonder dit. Ik ga maar ontstippen.
Ik ook. Dierenpolitie die er binnen een half uur is? Dat heb ik werkelijk nog nooit gehoord of meegemaakt.
YH05 schreef:Goof schreef:
Dat zou ik niet weten, volgens de politie hebben beide partijen 14 dagen om de overeenkomst te ontbinden dus mag ze de pony houden
Daar geloof ik geen reet van:
[ Afbeelding ]
Dst zou ik dus goed uitzoeken.
Agenten zijn geen juristen, dus ga daar vooral zelf achteraan.
DuoPenotti schreef:politie kan idd best snel zijn als ze anders geen meldingen hebben.
Maar de LID, nee.
En zover ik weet worden die ook niet standaard opgeroepen door de dierenpolitie, dan gaan eerst eens kijken of de melding terecht is
Dreamboy schreef:Dus de pony stond blijkbaar ook helemaal alleen. Dan had je hem van mij al niet eens mee gekregen. Ik wil je graag geloven maar je maakt het me wel heel moeilijk.
Goof schreef:YH05 schreef:Op wat voor manier zou ik er op dit moment nog achteraan kunnen gaan?
Bel morgen met het juridisch loket voor advies.
Maar eerlijk, je moet wel bewijs hebben dst het echt jouw pony was, anders heb en kan je niks.
Was het jouw pony? Heb je dat zwart op wit?

Wesseltje schreef:Je hoeft jezelf niet te bewijzen hoor. Ik weet dat de lid soms wel met dipo samen komt. Zeker als ze toevallig al samen op pad zijn en er komt toevallig een spoedje binnen. Als de pony er zo bij staat als jij zegt dan zal er ook zeker een dierenarts bij worden gehaald en zal het voor het paard welke weg dan ook beter worden. Sterkte met de hele situatie.
YH05 schreef:Wesseltje schreef:Je hoeft jezelf niet te bewijzen hoor. Ik weet dat de lid soms wel met dipo samen komt. Zeker als ze toevallig al samen op pad zijn en er komt toevallig een spoedje binnen. Als de pony er zo bij staat als jij zegt dan zal er ook zeker een dierenarts bij worden gehaald en zal het voor het paard welke weg dan ook beter worden. Sterkte met de hele situatie.
De dierenarts die ik eigenlijk had ingeschakeld voor vanmiddag kwam een uur later op het adres om haar te onderzoeken, ze heeft nu een behandelplan en als ze er volgende maand niet beter uitziet laten ze haar inslapen, daar krijg ik tegen die tijd ook nog een update over
YH05 schreef:Wesseltje schreef:Je hoeft jezelf niet te bewijzen hoor. Ik weet dat de lid soms wel met dipo samen komt. Zeker als ze toevallig al samen op pad zijn en er komt toevallig een spoedje binnen. Als de pony er zo bij staat als jij zegt dan zal er ook zeker een dierenarts bij worden gehaald en zal het voor het paard welke weg dan ook beter worden. Sterkte met de hele situatie.
De dierenarts die ik eigenlijk had ingeschakeld voor vanmiddag kwam een uur later op het adres om haar te onderzoeken, ze heeft nu een behandelplan en als ze er volgende maand niet beter uitziet laten ze haar inslapen, daar krijg ik tegen die tijd ook nog een update over
Little_Gift schreef:Het wordt alleen maar triestiger en triestiger en er is maar 1 weerloos slachtoffer en die heeft geen stem. Arm arm arm dier. Getouwtrek om een pijnlijk, ziek, ongezond, graatmager lichaam zonder dat er echt hulp aan te pas komt.
Één verliezer... Het arme dier.
YH05 schreef:Wesseltje schreef:
Huh? Say what? En hoe weet jij dat?
prompter schreef:Suzanne F. schreef:Heel bijzonder dit. Ik ga maar ontstippen.
Ik ook. Dierenpolitie die er binnen een half uur is? Dat heb ik werkelijk nog nooit gehoord of meegemaakt.