Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elisa2 schreef:Nou het wordt er ook niet makkelijker op..en het is heel zuur als jij dan net degene bent die het door al die prijsverhogingen niet kan betalen.
Ik maak me daar eerlijk gezegd drukker om.
DuoPenotti schreef:Elisa2 schreef:Nou het wordt er ook niet makkelijker op..en het is heel zuur als jij dan net degene bent die het door al die prijsverhogingen niet kan betalen.
Ik maak me daar eerlijk gezegd drukker om.
maar dit paard is er nog pas 2 jaar.
In 2 jaar is het niet ineens veel duurder geworden.
In 10 jaar wel.
Waar je hem toen goed kon betalen kan dat nu wel anders zijn.
Zeker dierenartskosten.
Vorige week, nu met korting, een ppid test laten afnemen; 132,85
Heb je ze 5 minuten op stal gehad.
Maar dat was 2 jaar terug ook wel bekend.
Elisa2 schreef:Omstandigheden van mensen kunnen veranderen, relaties die verbroken worden, baan kwijt etc. Daarnaast is er wel onderzoek gedaan dus dat kost ook alweer een flinke zak met geld. De 21% BTW overal op is wel van de laatste twee jaar.

Lucy0507 schreef:Mijn paard van 13 heeft kissing spines en dusdanig dat er niet meer op gereden kan worden (of een hele kleine kans met een jaarlijks infuus en hele goede revaidatie/training). Ze staat bij een stalling, waar ze overdag de hele dag op de wei staat, dit gaat prima en verder is ze superlief. Ik kan de kosten niet meer opbrengen voor de stalling, dus zoek een goed huis voor haar. Iemand wil haar wel als draagmerrie en ik ben in overleg met de da of dit kan ivm haar kissing spines en of dit wel het juiste is naar haar toe.
Als coachpaard is natuurlijk lastig, omdat ze zelf niet helemaal ok is.
Ik wil het beste voor haar, met een huisje waar ze het nog fijn heeft, maar waar doe ik goed aan?
Kidde schreef:Weer een nieuw voorbeeld voor TS waarom je afgekeurde paarden beter in eigen hand kan houden: https://www.facebook.com/share/v/1Yv16hZdc2/
DuoPenotti schreef:Kidde schreef:Weer een nieuw voorbeeld voor TS waarom je afgekeurde paarden beter in eigen hand kan houden: https://www.facebook.com/share/v/1Yv16hZdc2/
Wie is dit paard en eigenaar?
Ik geloof dat ik hem niet snap in 2 sec film

Citaat:!!!!!!GRAAG DELEN IEDEREEN!!!!!
Paard Felladora
Merrie Bordeaux X Jazz
Geboren 09-04-2010
Paard is afgekeurd!!
Felladora in mijn paard geweest tot 5 weken
gelegen Felladora hebben we in vertrouwen 1/5
jaar geleden verhuisd naar iemand die er graag
mee wou fokken maar niet drachtig geworden dus
in overleg wist zij een heel goed adres in Duitsland
dus wij waren akkoord gegaan paard zou in 2
delen betaald woorden eerste deel is netjes
betaald 2de deel pas en paar dagen geleden snel
overgemaakt na dat wij erachter zijn gekomen dat
het paard al 5 weken geleden is verkocht en niet
als FOK MERRIE naar Duitsland maar in 5 weken
tijd is ze al 3 keer doorverkocht ze heeft zelf
tussen de slachtpaarden gestaan op de
paardenmarkt en van af daar is ze naar stal
scheerhorn gegaan wij hebben contact gehad met
stal scheerhorn verteld en het verhaal uitglecht
maar totaal geen begrip te hebben vrolijk veder
gaan met de verkoop van het paard wetende dat
het paard niet gereden mag worden dat het paard
afgekeurd is staat ook in het paspoort! Paard loopt
met pijin en mankeert van alles diep triest om je
paard zo terug te zien dit doet mij echt pijn het
draait echt allen maar om geld geld geld paard heeft artrose in der nek paard is op 2 benen niet goed en daarom om afgekeurd paard loopt met pijn maar door haar gouden karakter blijven ze netjes door lopen ze is al meer als 5 jaar niet gereden mij ons 2 veulens gehad het is echt en fok Merrie of en gezelschaps paard Felladora staat nu te koop voor 12 duizend euro bij stal scheerhoorn in Groningen en die weet overal vanaf toch hoop ik echt dat ze nog goed terecht gaat komen !!