Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eefke85 schreef:Dekens zijn lastiger hoe ouder ze worden. Mijn oudste heeft alleen nog de eczeemdeken op.
Ik heb een paar dagen geleden een gesprek gehad met de eigenaar van de wei en pony. Ik had hem een appje gestuurd of ik de ex mocht benaderen of de tandarts mocht komen omdat ik me zorgen maak dat ze zo mager de winter in moet gaan.
Lang verhaal iets korter: afgesproken dat hij zelf de ex benadert, ik blijf er buiten. Hij had nog wel zandweg staan, daar ben ik nu een kuurtje van aan het voeren met toestemming.
Hij had het idee dat als de pony van mij zou zijn dat ze naar `mijn kant`zou gaan, waar ik dan een gedeelte van mijn rijbak en 1 stal voor haar gebruik. Aangezien zaterdag mijn nieuwe pony komt en ze dan weer met zijn 3en staan is dat voor mij geen optie. Ik heb 2 stallen en kan er niet 1 apart zetten en groot paard, kleine pony en middelgrote pony de andere stal laten delen. Mijn oudjes staan al jaren samen en dat gaat goed samen, maar met een nieuwe pony erbij hebben ze gewoon meer plek nodig.
Hij zou dan de huidige stal van zijn pony aan iemand anders willen verhuren. Meteen gezegd dat dit geen optie is. Dat als hij een weiland wil verhuren, dat hij kan denken aan de buurvrouw die weiland te kort komt, haar paarden hebben op hun terrein stallen en de weilanden sluiten op elkaar aan. Daar gaat hij over denken. Ik hoor het als hij met zijn ex heeft gesproken.
DubbelFun schreef:Zwarte paarden lijken wel veel gevoeliger voor grijs worden dan anders gekleurden. Ik zag dit bij de Friezen van mijn buuf ook.
Dit was Missy in haar laatste jaren en nog geen grijzen haar te zien met 33/34.
[ Afbeelding ]