Brainless schreef:germie schreef:Ja, het zit me zeker hoog omdat het gewoon onjuiste info is. De duur klopt gewoon miet. Ik vind het zelfs misleidend en lijken of ze graag meer van dit soort operaties verkopen, een verkooppraatje dus. Zal hem eens opzoeken en kijken of je online kunt reageren.
De duur klopt zeker wel.
Enkele is niet 1 of 2 maar meer.
Als een huisarts zegt.. je kan enkele dagen wat last hebben, dan zijn dat meer dan 2. Maar jij bent degene die dus op dat 3 belt dat het nog niet over is
Precies. Al zou ik doorvragen, geef een getal. En een week is 7 dagen en niet 8. Ik ben absoluut voor duidelijkheid. Met die hondenbeet zei die arts in het ziekenhuis kan wel even duren dat je dagelijks de wonden moet spoelen met een katheter. Dus ik dacht valt mee, maar thuis voelde het niet goed. Het was geen oplossing voor het probleem, ik wilde een oplossing, want mijn huid verdroeg geen pleisters en verbandmiddelen meer. En ik haatte het spoelen. Dus ik werd weer afgescheept.
Heb vervolgens elke dag het ziekenhuis gebeld met de vraag hoe lang dat even was, want dat ik een einddatum nodig heb. Kreeg ik niet. Maar heb ik wel recht op. Het kan altijd specifieker. Na 2 weken moest ik weer komen, heb het toen persoonlijk gevraagd en gezegd dat ik een einddatum van de ellende nodig heb, bij een breuk is het 4 weken, nu na 14 dagen zit ik al op 3 maanden totaal. Dat is niet even meer, mijn zomer is al weg. Tijd die ik nooit terugkrijg. Of je lost het op, of ik hoef niet meer verder. Toen kwam de aap uit de mouw, ze wilden het nog wel 6 maanden proberen met spoelen. Nou, dat is geen leven kan ik je vertellen, en ineens kon het 2 dagen later opgelost worden. Het was dat de ruggeprik uitgewerkt moest zijn, maar toen linea recta naar de duikstek, want mocht daarna direct alles weer doen, wat had ik dat gemist.
Vervolgens verdraaien ze in het ziekenhuis de waarheid, dat ik elke dag belde met dezelfde vraag en dat ze het af moesten kappen. Nee, ze gaven geen antwoord. Dat moet nog gecorrigeerd worden, zal er weer eens achteraan.
Ik heb er van geleerd dat jeukwoorden nietszeggend zijn en dat je echt exacte getallen moet vragen.
Maar zo ben ik, ik ben niet de enige, en anderen zijn anders. Prima, anders reed iedereen in dezelfde blauwe Opel en was de wereld maar saai. Ik vind het filmpje dus prima, maar de tekst er bij onjuist en een promo alsof het niets voorstelt. En het is echt wel wat, financieel en zonder inzet en commitment van de eigenaar kom je er ook niet.
Zoals gezegd hoop ik voor de ts dat alles goed komt en het alles waard was. De ts schetste voor de complicaties al een realistischer beeld qua hersteltijd.
Laten we ons op het herstel focussrn en de ts succes wensen, dat gun ik haar en haar paard echt.