anjali schreef:Ik had begrepen dat de tussenpersoon,een vriendin van ts die de pony al kende,het aankoopbedrag had voorgeschoten. En nu het bij ts niet klikt met de pony zit deze tussenpersoon er weer tussen en heeft iets geregeld met een handelaar.Dus volgens wat ik er van snap heeft de oorspronkelijke verkoopster haar geld al binnen, nl. van de vriendin van ts.
Er is een groot verschil tussen niet klikken en een gevaarlijk paard voor zowel mens als dier... En als je hier niet de tijd, ruimte etc voor heb zul je een andere oplossing moeten vinden.
Ja, het had beter geweest om zelf te gaan kijken. Maar iedereen maakt fouten toch? En als je er vanuit gaat dat hij nog de zelfde pony is als vroeger vind ik het zo gek nog niet.
In het begin word er gezegd paard/pony gewoon terugbrengen (waar naar zeggen ook geen goede plek voor hem was) en nu is er een andere oplossing, en daarbij word er weer gespeculeerd direct over een slecht persoon...
Niet elke handelaar is hetzelfde en jullie kennen hem/haar toch ook niet?
En dan dat er word gezegd dat je m beter had in kunnen slapen...
Ja, het kan 2 kanten op gaan maar stel hij word inderdaad zoals gezegd nu gecastreerd en krijgt de rust & juiste hulp wie weet krijgt hij toch een forever home, wees een beetje positiever niet alles en iedereen is zoals veel mensen voor ogen hebben op bepaalde gebieden.
Al dat negatief gespeculeer en vooroordeeld gedrag...