Ik zie dit topic nu pas. Ik schrok van de beelden van je paard. Wat zit eem ongelukje dan in een klein hoekje, jeetje. Heel veel sterkte.
Neon
Geplaatst: 05-02-21 22:34
wat intens verdrietig al jouw goede zorgen mochten niet meer baten... je hebt gedaan wat je kon... wat een vreselijke beslissing heb je moeten maken...
het was een prachtig paard zo triest dat jullie niet meer tijd samen konden zijn. Sterkte...
Wat spijt me dat enorm, heel veel sterkte gewenst!
nnicolex
Geplaatst: 05-02-21 22:45
Las dit topic vannacht, bleef de hele dag in mijn hoofd hangen. Wat een ongelooflijk verdrietige beslissing heb je moeten nemen. Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Nee... wat een vervelende update.. Heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke periode. Het is vreselijk..
Linsey1998
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-21 23:11
Het is werkelijk een ontzettende nachtmerrie, het is niet te bevatten, en onwerkelijk hoe snel het is gegaan. Het verdriet is mega groot. Wat zal ik hem missen och het gaat echt veel tijd kosten om dit te verwerken.
Het totale inslapen heeft echt maar 5 minuten geduurd. Na het inspuiten van het eerste narcosemiddel had hij eigenlijk al bijna geen ademhaling en hartslag meer. Hij lag direct, probeerde ook niet meer op te staan. Na het inspuiten van het dodelijke middel was hij direct weg. Hij blies zijn laatste adem uit, en het was goed zo. Doordat hij zo snel ging geeft het me iets meer rust. Hij gaf aan dat het goed zo was, vechtlust is er niet geweest.
Lief lief lief vriendje, ik ga jou zo ontzettend missen!
Nee! Oh wat afschuwelijk voor jullie! Wat gruwelijk oneerlijk!! Heel veel sterkte met dit grote verlies TS
Veraaaaah
Geplaatst: 05-02-21 23:26
Horseloverl schreef:
Sterkte! Wat ben je enorm goed voor je beestje geweest en wat een kracht om hem gewoon te laten gaan. Life is a b!tch sometimes
Helemaal mee eens, de moeilijkste maar wel de bwste keuze. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Een paars verliezen is gewoon ontzettend klote.