Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NRJ schreef:opisop_shop schreef:Jongens ik kan het even niet meer terugvinden in het topic, wat was ook alweer die max dosering met ceterizine?
Dit is de richtlijn die ik aangehouden heb: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/17581764/
Uiteraard in combinatie met goed op je paard letten of hij er geen bijwerkingen van heeft.
Mariek_ schreef:Balen Rozenstruik! Hier gaat het ook niet goed. De PENS heeft niet geholpen. Morgen een tweede behandeling. Als die ook niet werkt is dat hoofdstuk ook afgesloten en moeten we weer verder kijken.
opisop_shop schreef:Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het kost maar dat wil ik hier best plaatsen zodra de rekening binnen is hoor. Hoop dat ik er niet van achterover val dan als ik jou zo lees hahaha.![]()
De medicatie die ik vandaag heb gehaald was ook al duur, zo'n €160 voor twee verpakkingen waarbij de DA zei dat ik net wel of net niet uit zou komen dus wellicht nog €80 erbij![]()
Volgens mijn DA is het wel betrouwbaar wat eruit komt maar wordt niet alles getest dus in die zin is het niet helemaal betrouwbaar, maar geeft het wel een indicatie.
Oftewel nu we zien dat hij niet op de seizoensgebonden allergenen reageert, is voor ons de pollenallergie wel uitgesloten. Maar daaraan twijfelde ik ook al omdat het geen shaker is, antihistamine geen verschil gaf enz.
Wat me brengt op het volgende; is er iemand die nog ceterizine nodig heeft en dit van mij wil overnemen?
Ik heb nog een heel aantal doosjes liggen, eerder dit jaar gekocht via die Grenze.