BMHP schreef:Onali schreef:Waar haal jij al deze info vandaan BMHP?
Niet uit de berichten van TS in ieder geval.
En nu moet niet ineens iedereen gaan doen alsof we brave jaknikkers zijn als het op de DA neerkomt.
We hebben allemaal een mening als het ons eigen paard betreft en bij noodzaak bellen we de DA op, maar dat wil niet zeggen dat we het altijd eens zijn met die persoon.
En of hij/ zij er wel voor gestudeerd heeft, ik bepaal nog altijd welke DA ik wil hebben. Ik ken er meerdere waar ik het gewoon niet mee eens ben met hun handelswijze.
Als jij niet bereikbaar bent voor iemand die een probleem met jouw paard constateerd heb jij geen keuze. Ik hoop voor jouw dat jij nooit in een vergelijkbare situatie komt.
Fijn dat je mijn verhaal in twijfel wil trekken, geef dan duidelijk aan waar jij het niet mee eens bent.
Ik heb duidelijk aangegeven dat wij allemaal anders denken over DA,s wat en hoe, maar jij gaat geheel voorbij aan het probleem van de stalgenoot.
Fijn dat jij wel de inside informatie hebt en wil verkondigen dat niet iedere DA bij jouw paard mag komen. lijkt mij OT of krijg jij van je DA ook ongewenste rekeningen?
Wow met het verkeerde been uit bed gestapt?
Ik heb in vergelijkbare situatie gezeten.
Ik draai nachtdiensten en overdag slaap ik. Ik zette mij telefoon altijd op stil anders kon ik niet slapen. Vorig jaar deze tijd ben ik dus gebeld en geappt door stalgenoten dat mijn shet met koliek stond. Uiteindelijk ben ik wakker geworden en zag 7 gemiste oproepen. Heb toen meteen teruggebeld.
Afijn ze stonden op het punt om een DA te bellen, niet de mijne maar een andere. Ik heb ze toen gevraagd de mijne te bellen en ik kwam eraan.
We weten inmiddels van elkaar welke DA wie wilt en ik had geen problemen gehad met de DA die zij wilden bellen.
Ook heb ik geen paniekzaaiende paddockgenootjes.
Inmiddels blijft het geluid van mijn telefoon aan, ik durf hem niet meer uit te zetten

En die laatste zin snap ik niet, OT? Wat is dat.
En ja ik heb een keer commentaar gehad op de rekening van een DA. Heb ik uiteindelijk niet hoeven te betalen.