Hier gaat het redelijk momenteel, ik wil eerst nog een craniosacrale therapeut laten komen, al is er toch iets wat me tegen houdt, maar weet niet wat.
Ook wil ik over gaan op zoutoplossing, morgen maar weer een mailtje wagen naar de bosdreef.
Meneer eet nog steeds mest. Vandaag had hij zijn hooi net verdorie net gekregen. Mevrouw laat er een paar vallen, en ja hoor meneer wilde een amuse tussendoor

Heb ook zijn voer aangepast, dit heb ik overigens zonder overleg gedaan. Hij heeft nog altijd een kneiter harde hals en de agrobs en de luzerne weg maakte geen verschil, dus nu de pulp drastisch geminderd. Daar waar hij twee bekertjes op een dag kreeg, krijgt hij er nu nog maar 1 kwart op een dag.
Er zit in pulp iets wat een dikke slijmlaag veroorzaakt in de darmen ik vermoed dat hij het daarom krijgt. Maar het schuren en die hals is niet leuk meer, overigens vind ik hem moddervet worden..
Maargoed, ik heb de ponys dan ook altijd meer richting de slanke kant dan de dikke kant gehad.
Qua ademhaling nog altijd een beetje hetzelfde. Warme zoals vandaag is een ramp. En lopen gaat op en af, de ene dag zonder problemen, en de andere dag wat lastiger.
Heb ook nog wellicht een stomme vraag. Zou ik mijn merrie ook met zoutoplossing kunnen vernevelen?
Ik zie beren op de weg, dat kan niet anders hoor. Maar ook zij ademt nu soms wat raar tijdens het rijden. Vandaag hoestte zelfs een keer, en ze briest veel..
Is het een kwestie van baat het niet dan schaad het niet of toch niet?