prut uit 1 neusgat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AmFe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 22:17

pol1 schreef:
Ja ingrijpen moeten wij ook wel even maar gelukkig is t dan gauw over en gaat t goed..

Een berg snoep heeft ze wel verdiend!! Hopelijk heeft het snel resultaat!

Bij ons stopt het snot nog niet... Gebruik dan ook nog slijmoplosser en de twee maanden zijn nog niet voorbij, maar kan het wel wegkijken!

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-16 22:54

AmFe schreef:
pol1 schreef:
Ja ingrijpen moeten wij ook wel even maar gelukkig is t dan gauw over en gaat t goed..

Een berg snoep heeft ze wel verdiend!! Hopelijk heeft het snel resultaat!

Bij ons stopt het snot nog niet... Gebruik dan ook nog slijmoplosser en de twee maanden zijn nog niet voorbij, maar kan het wel wegkijken!

Ojoh wil t maar niet weg gaan. Pfff zo balen hè!
Had je al wat homeopathisch?

Othilly

Re: prut uit 1 neusgat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 22:42

Tegenslag!! Vanmorgen veel bloed uit de rechteraansluiting! Pffff. .We kregen die kant niet doorgespoeld! Faculteit gebeld..Ook die kregen niet doorgespoeld!! Nu op de metacam 3 dgn en dan zondag weer proberen Door te spoelen..Als dat niet lukt kunnen wel retour richting faculteit!! Baal er zo van! Wat een hel dit!!

AmFe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 22:51

pol1 schreef:
Tegenslag!! Vanmorgen veel bloed uit de rechteraansluiting! Pffff. .We kregen die kant niet doorgespoeld! Faculteit gebeld..Ook die kregen niet doorgespoeld!! Nu op de metacam 3 dgn en dan zondag weer proberen Door te spoelen..Als dat niet lukt kunnen wel retour richting faculteit!! Baal er zo van! Wat een hel dit!!

Oh mijn god. Het zit niet mee! Hopelijk valt het mee en herstelt het snel. Het is ook wel echt ellende allemaal he bah!

Ik had die homeopatische pillen nog niet besteld omdat ik ze niet drie keer per dag kan geven. Maar goed, een potje is niet duur dus geloof dat ik het toch maar bestel en dan probeer 1 keer per dag in een wat hogere dosis.. Kan het altijd proberen!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:45

Jeetje dat is balen zeg! hopen dat het snel goed komt.

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 12:02

:(:) :(:) heel veel sterkte en hopelijk lukt het zondag

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-16 13:27

Nu al stress voor de zondag!

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 13:47

Snap ik volkomen, zo vreemd dat bloed, neem aan dat de slang gecontroleerd is door da vd faculteit. Zou hij ergens tegenaan kunnen drukken of zo. Nou hier gaan we duimen voor zondag hoor.

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-16 14:14

Faculteit zegt dat t slijmvlies opgezwollen is en dat t daardoor niet lukt..vandaar nu op de metacam..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 15:56

Jee wat vervelend weer! Het ging net de goede kant op..
Ik hoop dat het snel weer beter gaat..

Ik heb hier nog een potje homeopatische pillen staan, nog in de verpakking, ongeopend.. Een tijdje geleden gekocht voor het geval mijn paard weer zou gaan snotteren, maar niet meer nodig gehad. Ik wil ze dus wel doorverkopen als iemand interesse heeft :) Hebben 12 euro gekost, maar ik wil ze wel voor de helft wegdoen, ik heb ze zelf waarschijnlijk toch niet meer nodig :)

AmFe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 18:08

8nnemiek schreef:

Ik heb hier nog een potje homeopatische pillen staan, nog in de verpakking, ongeopend.. Een tijdje geleden gekocht voor het geval mijn paard weer zou gaan snotteren, maar niet meer nodig gehad. Ik wil ze dus wel doorverkopen als iemand interesse heeft :) Hebben 12 euro gekost, maar ik wil ze wel voor de helft wegdoen, ik heb ze zelf waarschijnlijk toch niet meer nodig :)

Ik heb net gisterenavond besteld...

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 21:08

Pfff vervelend dat de slijmvliezen opgezwollen zijn, kunnen ze bv allergisch reageren op de slangen, bv pvc, rubber.
Metacam zou in ieder geval gewone ontsteking moeten kunnen oplossen hopelijk. Vind dit zo rot voor jullie, je doet er alles aan en dan wil het niet meezitten he :(:) , kop op hoor!!

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-16 21:54

jobamara schreef:
Pfff vervelend dat de slijmvliezen opgezwollen zijn, kunnen ze bv allergisch reageren op de slangen, bv pvc, rubber.
Metacam zou in ieder geval gewone ontsteking moeten kunnen oplossen hopelijk. Vind dit zo rot voor jullie, je doet er alles aan en dan wil het niet meezitten he :(:) , kop op hoor!!

Lief!! Net echt potje zitten huilen! Nu is de linkerkant ook nog helemaal opgezet!!

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 22:47

Dat meen je niet. Vraag voor de zekerheid is of het geen reactie kan zijn op de soort slang (materiaal). Kan me het zo voorstellen hoe je, je nu moet voelen. Hele dikke knuf ook vooral voor je merrie en Livia.

AmFe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 22:52

Och wat erg. Dikke knuffel voor jou en je paardje!! Hoop zo dat het snel beter mag gaan en de Metacam aanslaat! Anders misschien prednison? Sterkte!!

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 21:34

Nou vandaag weer richting faculteit..zucht!!! Gelukkig leek de schade iets mee te vallen..we hebben de drains eruit gehaald en gespoeld via de gaatjes..Er kwam wederom een zooitje bloed mee maar zowaar kwamen ze er wel Door aan die rechterkant! Pfff dat scheelt een gat boren!! Gelukkig leek ze nu wel meteen te willen eten! Hopelijk maandag weer naar huis!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 23:20

Jeetje, heftig weer! Wel fijn dat het niet was waar je bang voor was. Nu duimen dat het goed blijft gaan inderdaad en dat ze maandag weer mee naar huis mogen!

AmFe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 00:05

Pff wat een ellende. Geukkig woon je dichtbij maar dan nog.. Heb echt met jullie te doen!

Ik ben vandaag met de homeopatische pilletjes begonnen. Ben ee bang voor maar we zullen het gaan zien! Wie weet/hopelijk geeft het net dat laatste zetje!

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 05:51

In ieder geval fijn dat het lukte om het door te spoelen. Waarmee wordt er gespoeld? Op naar goed nieuws voor maandag hoor.

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-16 07:00

jobamara schreef:
In ieder geval fijn dat het lukte om het door te spoelen. Waarmee wordt er gespoeld? Op naar goed nieuws voor maandag hoor.

Betadineoplossing met water..

AmFe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 15:53

8nnemiek schreef:

Hoe lang duurde het bij jou voor je resultaat begon te zien van de homeopatische pilletjes?

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-16 17:36

Afbeelding

Even een update: de arts belde vanmorgen.. Het spoelen zonder de catheters lukt.. De rechterkant spoelt weer Door!!! Nu morgen naar de faculteit om een cursus spoelen voor zeer ver gevorderde af te leggen. Als dat goed gaat mag ze naar huis!
De bult die was onstaan aan de linkerkant van haar hoofd lijkt iets geslonken.. Zou top zijn als wij ook kunnen spoelen zonder catheters!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 18:01

AmFe schreef:
Hoe lang duurde het bij jou voor je resultaat begon te zien van de homeopatische pilletjes?

De eerste week leek het wat erger te worden, en na een paar weken was het gesnotter echt bijna voorbij. Je moet dus wel echt even geduld hebben.
En een beetje opletten dat hij de pilletjes niet gewoon doorslikt, moet echt smelten in de mond. Ik deed ze zelf altijd aan de kant van de slechte kies in zijn wangzak stoppen, maar geen idee of dat beter is hoor :+ In ieder geval werkte het hier wel goed om de pilletjes tussen de wang en tandvlees te stoppen, dan krijgen ze die er niet zo snel uit en smelten ze vanzelf wel :P

AmFe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 19:12

8nnemiek schreef:
AmFe schreef:

De eerste week leek het wat erger te worden, en na een paar weken was het gesnotter echt bijna voorbij. Je moet dus wel echt even geduld hebben.
En een beetje opletten dat hij de pilletjes niet gewoon doorslikt, moet echt smelten in de mond. Ik deed ze zelf altijd aan de kant van de slechte kies in zijn wangzak stoppen, maar geen idee of dat beter is hoor :+ In ieder geval werkte het hier wel goed om de pilletjes tussen de wang en tandvlees te stoppen, dan krijgen ze die er niet zo snel uit en smelten ze vanzelf wel :P

Oh wat goed dat je dat zegt! Hoe wist je dat? Mijn paard eet ze gewoon op inderdaad! Maar dat is ook mijn schuld want ik gaf het met wat roggebrood haha. Weet ook niet of hij t anders toestaat en ze niet gewoon uit spuugt.. Maar ga het dus proberen! En geduld hebben we al lang dus dan nog maar een poosje erbij

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 20:05

Wat een lieve foto van Livia, en fijn dat het spoelen zo lukt zonder de catheters. Voor de cursus vergevorderde ga je ook heus wel slagen hoor. Was nog aan het google-en geweest naar betadine en slijmvliezen maar neem aan dat ze in Utrecht de spoelvloeistof nemen met het minste kans op irritatie vd slijmvliezen.
Veel succes morgen