Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
barbar schreef:Staan ze bij jou 24/7 buiten of deels binnen? Hier staan ze in de zomer 24/7 buiten en in de winter 'snachts binnen, ik had met lester het idee dat ondanks de warmte het 24/7 rond kunnen lopen juist heel goed was ondanks de warmte.
barbar schreef:Ok dus hij kan dus sowieso altijd rondlopen, das iig wel fijn. De warme dagen zijn afwachten, miss kan je het meerdere keren per dag koelen? Al zou ik niet weten waar omdat naar ik begrijp het wat dieper zit dan bij lester.
Weidebloem schreef:Ach arme Bacardi, lekker met rust laten. Lijkt mij zelfs gevaarlijk als ik jouw verhaal zo lees, om fanatiek penny bezoek toe te laten.
Naast de paardenbloem kan je ook kleefkruid voeren, werkt ook vocht afdrijvend. Groeit nu vollop! Meestal als je paard het graag eet doet het ze goed.
joey2010 schreef:Kleefkruid geef ik ook altijd aan mijn paard.
Het is nu de tijd ervoor dat het groeit.
Kleefkruid werkt ook bloedzuiverend.
Voert afvalstoffen af.
Hij is erg arm in zijn bespiering inderdaad en het rare is dat hij een opgeblazen buik heeft.
Zijn koker is wel een heel stuk geslonken.
Sorry dat ik het zeg maar hij ziet er een beetje down uit op de foto's. Gewoon zijn houding, oortjes e.d zelfs zijn vriendje is te veel op dit moment . Zo lijkt het wel.