Ik vond de bio-R er al zweverig/'apart', maar dit klinkt helemaal apart. (niet in negatieve zin!!) Ik zou het wel eens willen zien/meemaken. Ben rete nieuwsgierig naar dit soort dingen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Werkwoord: oscilleren
1.(absoluut) (natuurkunde) rond een vast punt heen en weer gaan van massa of energie Sommige elektronische schakelingen kunnen radio- en tv-storing veroorzaken doordat ze gemakkelijk gaan oscilleren.
Synoniemen
trillen, vibreren, slingeren, schommelen, schudden, balanceren, rondzingen
pien_2010 schreef:Ik hou wel van kritisch en doorvragen zonder gelijk in de blokken te gaan.
Dus ik ga nog even door op dat blokkeren. Begrijp ik daaruit dat jezelf zo'n sensor kunt beïnvloeden? Of werkt dat toch anders?
En begrijp ik daaruit dat je zelf een beetje "ZEN " moet zijn om te voorkomen dat er een blokkade komt, of zit dat toch heel anders?
Jannepauli schreef:Dit is geen antwoord op de vraag: wat is oscilleren en hoe doe je dat?
(Bovendien: als je goed leest - in plaats van selectief - dan zie je dat een 'storing' kan ontstaan door een elektronische schakeling) - dus leg het nou 's echt goed uit, zonder derde oog en dan ook de andere vragen niet vergeten)
singasong schreef:pien_2010 schreef:Ik hou wel van kritisch en doorvragen zonder gelijk in de blokken te gaan.
Dus ik ga nog even door op dat blokkeren. Begrijp ik daaruit dat jezelf zo'n sensor kunt beïnvloeden? Of werkt dat toch anders?
En begrijp ik daaruit dat je zelf een beetje "ZEN " moet zijn om te voorkomen dat er een blokkade komt, of zit dat toch heel anders?
Gedachtenkracht is heel sterk en kan alles beïnvloeden. Het is daarom heel belangrijk dat dat 3e oog 'helder' is en niet wordt geblokkeerd.
Ik denk dat Ria je daar ook alles over kan vertellen
pien_2010 schreef:Dat ga ik zeker vragen maar moet daar wel een tijd voor wachten want ze is net hier paar nachtjes op vakantie geweest, dus duurt nog een jaar voor we dit soort gesprekken kunnen voeren.
Ik vraag dat omdat ik het altijd zo frappant vindt dat ze altijd gelijk heeft met haar diagnose. Omdat zij al wat ouder is kan ik me voorstellen dat zij op een goede manier in staat is om die sensor het werk te laten doen omdat zij "helder" is. Net als vorige week dat ze de paarden doormeet (ze zit er nu bovenop want hitte is zeer risicovol voor Hercule) en ze me schrijft HErcule al zijn waarden zijn zeer goed ga maar door met 5 ml Solidago geven als je denkt dat hij dat nodig heeft. Dus ik schrijf terug ik geef geen 5 maar 1 ml Solidago door twee dagen later me te realiseren dat ik hem wel degelijk 5 ml Solidago twee dagen heb gegeven vlak voordat zij hem door had gemeten, omdat hij zo onder de prikken zat van de dazen en niet helemaal goed voelde. Vanuit de ervaring weet ik dat als de paarden niet goed voelen ik meestal goed zit met mijn intuïtie en dat ik daar best eens meer op mag gaan vertrouwen.
En dan wordt het dus voor mij NIET leuk meer, want hoe kan zij dat weten? Was het zelf bijna vergeten en heb het haar niet verteld. Dat is te vaak gebeurd om net te doen of het er niet is. Omdat ik dit niet kan volgen en begrijpen vind ik dat dus niet leuk en zelfs wat griezelig. Ik ga haar dat zeker vragen.
DPTomboy schreef:Haha dacht al zoiets inderdaad!
Wat raden jullie aan, door laten meten via een foto of iemand laten komen?
pien_2010 schreef:Dat is iets wat jij zelf moet besluiten want jij kent je paard en hebt de band met hem en kunt weten/ voelen wat hij nodig heeft. Wel weet ik dat doormeten via een foto of via fysieke aanwezigheid geen verschil uit maakt. Dat weet ik omdat hier beiden gebeurt.
pien_2010 schreef:singasong vind het zelf niet bijzonder, ik denk dat iedereen die naast het verstand ook zijn gevoel goed vertrouwd steeds vaker vanuit de juiste intuïtie weet te handelen. Is niet zo moeilijk. ...knip.