Mist schreef:Visser; van mij ook veel sterkte toegewenst![]()
kan iemand zien of dit die zaadjes zijn ? In de wei kan ik ze (gelukkig niet vinden) maar naast de (inmiddels vermoorde boom) van de buren wel
[ Afbeelding ]
Ja dat zijn inderdaad de zaadjes
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mist schreef:Visser; van mij ook veel sterkte toegewenst![]()
kan iemand zien of dit die zaadjes zijn ? In de wei kan ik ze (gelukkig niet vinden) maar naast de (inmiddels vermoorde boom) van de buren wel
[ Afbeelding ]
BianCatjee schreef:ohjajoh6: hoe gaat het nu met haar?
MirandaFuego schreef:Lindes hebben een ander blad en andere zaden, ik vind ze totaal niet op elkaar lijken.
Welke esdoorn is volgens jou niet gevaarlijk, joyfordogs?
Dat de vorst het minder gevaarlijk maakt, is volgens mij ook niet duidelijk, het kan ook komen doordat in die tijd de bladeren en zaden minder aantrekkelijk zijn geworden.
Bij mij eten ze nu ook al een tijdje geen blad meer, alleen toen ze net van de boom kwamen.
ohjajoh6 schreef:ik zal me maar niet aangesproken voelen, toch joyfordogs?
Jet schreef:OJJ, ik snap je goed joh, maar ik wil er alleen maar mee zeggen dat je niet te vroeg op de wei moet gan zetten. Als er daardoor iets met ze gebeurt, vergeef je het je niet. Die ene die aldoor niet lekker is, heeft die anders meer beweging dan nu? Misschien moet je kijken of je met die een stukje langs de weg kan stappen om de boel wat meer aan de gang te houden? Een paar keer per dag, als je er toch zoveel bent en dan 10 minuten per keer ofzo? Beter nu op een klein stukje en goed de winter doorkomen, als straks geen paarden meer... Of je moet informeren of het mogelijk is om zaden en bladen te testen op het gif, misschien valt het bij jou mee?