'knorrend' veulen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

felineepino

Re: 'knorrend' veulen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 17:26

Nog veel sterkte en succes gewenst..

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 17:27

Ja :) zeker wijzer geworden.
Ben er helemaal emotioneel van nu ik dit schrijf , Dr Vlaminck ziet het wel enigszins positief in,
hun zouden het met laser doen en dit zelfs onder plaatselijke verdoving, staand, al gaan veulentjes wel gemakkelijk liggen zeiden ze ;)
Herstel zou reuze meevallen hierdoor.
Hoe de toekomst is kunnen ze wel niet zeker voor 100% zeggen, of er littekenweefsel op de plaats komt en ze toch minder lucht terug zou krijgen , maar dan is altijd de zwaardere operatie nog mogelijk langs de voorkant van het hoofd.
Maar ze zien het zeker positief in.
Kosten zouden ook serieus meevallen vond ik ( operatie op zich, dus zonder biopt 700 a 800 euro)

Enige wat nog ons in de weg kan staan is haar lever, of die blijvend beschadigd is, dus moeten ze eerst de bloeduitslagen hebben plus nog even het citraat laten testen, dit was nog niet gedaan.
Daarna kunnen we een biopt laten nemen en dan weten we zeker of we groen licht voor de operatie hebben.
Maar voor nu ben ik echt blij, dit is zoveel meer dan we vorige week durfden te dromen, en ze blijft zo vrolijk nu, dus dat geeft ons ook echt veel kracht.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 17:29

wauw wat super!
ben een stille meelezer, maar hier krijg ik tranen van in mijn ogen.
nu duimen voor de leverwaardes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 17:29

Nou meid, wat een fijn nieuws vooralsnog!~Ik zit de hele dag het topic al in de gaten te houden! Echt waar, ik ben enorm voor jullie, succes en laten we hopen dat de lever goed is!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 17:30

:D dat is best positief nieuws :j

nou ik blijf duimen voor je mooie veulentje!!!

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 17:32

super +:)+
(maar houd nog wel die lever in je achterhoofd ... niet om je te ontmoedigen , maar blijf reëel anders word het straks weer een klap als de lever toch niet goed blijkt te zijn . dit hoop ik uiteraard niet )

ik hoop dat de lever goed genoeg is om door te kunnen gaan :(:)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 17:38

Wauw dat is echt goed nieuws! Is jullie gegunt en hopelijk gaan haar leverwaardes omhoog. En anders, hebben jullie gedaan wat jullie konden. Jullie mogen echt trots zijn!

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 17:39

Jikkeee schreef:
Wauw dat is echt goed nieuws! Is jullie gegunt en hopelijk gaan haar leverwaardes omhoog. En anders, hebben jullie gedaan wat jullie konden. Jullie mogen echt trots zijn!

helemaal mee eens :o :D

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 17:40

Van de lever houden we wel in ons achterhoofd, hopen dus ook snel het biopt te kunnen laten doen, maar ze moeten eerst de uitslagen hebben van de stollingswaarde of zo, als die slecht zou zijn is een biopt te gevaarlijk om te doen.
Dus even wachten nu op de uitslagen, hebben gisteren al contact met de bosdreef gehad ervoor, die gaan het doormailen.
Waar we vooral heel erg mee zaten was de zware operatie en herstel, of we haar dit nu wel aan moesten doen.
Nu we horen dat het echt vrij 'simpel' kan is dat zo'n opluchting.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 18:00

Wat een fijn nieuws opeens, toch een lichtpuntje *\o/* *\o/*

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 18:06

Zo zie je maar, alles goed overwegen en diverse experts horen geeft inzichten en maken het makkelijker om een weloverwogen besluit te nemen.

respect voor de wijze waarop je omgaat met het veulen en haar problemen en hoe je tot het uiterste gaat.

je bent een topper!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 18:08

+:)+ klinkt op zich goed. Vooral de laser en staand opereren. Beiden veel minder belastend, ook voor een lever.

En moet zeggen dat onze tinker dankzij JKk een niet heel goede lever heeft en twee keer vlot door een langere helaas noodzakelijke narcose is gekomen. Dat hoeft dus niet percee heel beroerd uit te pakken. En zijn leverwaardes herstelden zich ook vrij goed op zijn slechtste moment lang geleden.

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 18:25

Wauw! Top :) Superfijn nieuws, en inderdaad is staand opereren en met een laser minder belastend, erg fijn om te horen. Sta helemaal achter jullie :) Hopelijk is de lever goed genoeg om door te kunnen gaan met haar :)

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 18:29

Super TS dat je toch al meer mogelijkheden hebt en dat een eventuele operatie die niet al te veel kost een optie kan zijn. Ik duim alvast.

zwartepaerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 18:33

Een lichtpuntje, wat fijn *\o/* Ik hoop zo dat al jullie doorzettingsvermogen en zorgen beloond mogen gaan worden :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 18:42

Ooooooh, wat een fijn nieuws *\o/*

Ik ga superhard voor jullie duimen dat je snel die waardes hebt...persoonlijk ben ik erg bang dat elke dag die je nu wacht, een groot risico geeft op een verslechtering van het lijfje... :=

Of valt dat wel mee?

paulinebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 18:54

wat fantastisch om te horen. Voorlopig even blij zijn met en genieten van deze goede berichten en het *\%/* momentje. Mochten de waarden niet goed zijn, zie je op dat moment wel weer hoe je er mee omgaat.

switt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:00

Wauw, wat fijn!! Ik ben een stille meelezer en ben helemaal blij voor jullie!!

Hopelijk komt het allemaal goed met haar, veel succes en sterkte gewenst alvast met alles!

En, top dat jullie dit voor haar doen! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:00

switt schreef:
Wauw, wat fijn!! Ik ben een stille meelezer en ben helemaal blij voor jullie!!

Hopelijk komt het allemaal goed met haar, veel succes en sterkte gewenst alvast met alles!

En, top dat jullie dit voor haar doen! *\o/*

Hopelijk heb jij volgende week ook goed nieuws :D

YamaDeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:11

Wow wat een goed nieuws :):) !
Kan me voorstellen dat deze methode de keuze voor operatie een stuk makkelijker maakt.
Ik duim voor jullie dat de lever goed genoeg is en dat er toch een "happy ending" inzit voor je mooie kleine meid (en jullie natuurlijk).
Veel sterkte in deze spannende tijd, ik leef met je mee...

JamieC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:13

Wauw wat goed!!
Mijn dag kan niet meer stuk door dit goede berichtje :)

Hopelijk wil de lever ook meewerken en gaat dit paardje iedereen verbazen ;)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:15

Wat een goed nieuws!!!
Hoe slecht zijn die leverwaarden dan?(ze kan toch geen leverbot hebben...is het echt schade door te weinig zuurstof?)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:06

Dat klinkt al wat hoopvoller, hoop dat het gaat lukken.

puttertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:22

Ooo wat een geweldig mooi klein lichtje aan de eind van die donkeren tunnel...
Hopelijk doet het lever wat hij moet doen ...HERSTELLEN en valt de bioptie mee en kunnen ze opereren....
Heel veel sterkte de komende tijd en ald de bioptie en operatie gebeurd brand hier haar kaarsje

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:27

Rare vraag maar voor een lever biopte moeten ze toch helemaal onder zeil zijn?
Is het dan niet verstandiger om met de lazer staande gewoon dat gaatje te maken en dan te hopen?
Bij een mens moet je voor een leverbiopte onder volledige nacose, een roesje volstaat niet vandaar deze vraag..