Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mrie schreef:Denice, is er ook wat gezegd over een behandeling met zalf? Ik kan me zo voorstellen dat je DA daar ook aan gedacht heeft maar niet voor gekozen heeft. Zou het zin hebben om je foto's naar dr knottebelt te mailen voor advies? Dan heb je iets meer ter overweging.
Echtwel oliebol zeg..
denice schreef:Ja kan maar ze had wel echt ervaring ermee. Ze vond dat ik naar Utrecht moet omdat ze daar precies weten hoe en wat. Op zn lip kan geen zalf, het zit aan de binnenkant waarde lippen op elkaar komen. Zijn ook was ook tricky...
Fransje_70 schreef:mrie schreef:Denice, is er ook wat gezegd over een behandeling met zalf? Ik kan me zo voorstellen dat je DA daar ook aan gedacht heeft maar niet voor gekozen heeft. Zou het zin hebben om je foto's naar dr knottebelt te mailen voor advies? Dan heb je iets meer ter overweging.
Echtwel oliebol zeg..
Lip en oog, lijkt me niet echt lekker met de agressieve knettercreme van Knottenbelt...
sophianemo schreef:Vandaag in Utrecht geweest. Het waren Sarcoide en er was nog een plekje ontdekt. Is nu ingespoten, dus over 3 weken weer terug. Arme pony!
mrie schreef:Het wratten virus en een sarcoid hebben niet zo heel veel met elkaar te maken. Het wrattenvirus veroorzaakt met name wratten van voorbijgaande aard bij jonge paarden. Dat is heel wat anders dan bijvoorbeeld een solitair ontstane wrat met een langere levensduur of een sarcoid. Die solitaire wrat kan wel behandeld worden met de gewone wratten middelen van de drogist. Maar dan moet het wel echt een wrat zijn, en geen sarcoid