Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rchell schreef:hij was het 's avonds vergeten, voor zover ik weet alleen bij die van mij. Blijkbaar aan het einde van het voeren weggeroepen en gewoon naar binnen gegaan en het niet afgemaakt. 's Ochtends had hij het uit handen gegeven aan een nieuwe stalhulp en geen uitleg gegeven over wat er gegeven moest worden.. (terwijl ik het keurig in porties had klaargezet) dus daar ging het mis. Ik was er ook niet van op de hoogte dat een ander als mijn stlhouder zou voeren..
. Maar als ik al je berichten zo lees heb je best een meewerkende stalhouder over het algemeen. Ik zou liever mijn energie steken in het vóórkomen van zo'n situatie in de toekomst. Blijkbaar kan het nóg duidelijker, want de stalhulp én je stalgenoot wist ook niet precies wat er nu wel of niet gevoerd was of moest worden. Wat voor jou heel duidelijk is, hoeft voor anderen niet super duidelijk te zijn

Rchell schreef:hij vind al snel dat "wij vrouwen" zeuren, maar hij was van mijn uitbarsting redelijk onder de indruk, heb ook duidelijk gemeld dat dit de laatste keer was, volgende keer vertrek ik..
.
Rchell schreef:hij vind al snel dat "wij vrouwen" zeuren, maar hij was van mijn uitbarsting redelijk onder de indruk, heb ook duidelijk gemeld dat dit de laatste keer was, volgende keer vertrek ik..
)
LindyH schreef:Jeetje, het lijkt wel of ik het verhaal van mijn paard hier lees. Ook vorige maand verstopping in de dikke darm zonder koliekverschijnselen, gelaxeerd, op de kliniek gestaan, nu weer goed maar flink afgevallen en worstelen met voer.
Ik ga nu het topic even goed doorlezen, kijken of we nog iets aan elkaar kunnen hebben. Maar als je zorgvuldig gekozen beleid gefrustreerd wordt door stalmedewerkers dan sta je inderdaad machteloos.
Sprintje schreef:Rchell schreef:hij vind al snel dat "wij vrouwen" zeuren, maar hij was van mijn uitbarsting redelijk onder de indruk, heb ook duidelijk gemeld dat dit de laatste keer was, volgende keer vertrek ik..
Ik zou nog steeds kijken hoe je dit een volgende keer kan vóórkomen. Vertrekken is geen oplossing. Je weet nooit wat je zo op een nieuwe stal treft. Kan allemaal nog zo mooi lijken, in praktijk loopt het altijd anders.
Kijk naar hoe je het allemaal nog duidelijker kan maken! Blijkbaar was het niet 100% duidelijk voor de stalhulp en je stalgenoot wat er wanneer gevoerd moest worden. Ook als een vreemde moet voeren moet het duidelijk gaan zijn wat er wanneer gevoerd wordt zonder dat er een uitgebreide instructie nodig is. Alle informatie moet bij je stal voor handen zijn. Check eens met een totaal vreemde (van de situatie) of die er wijs uit kan als hij of zij ineens zou moeten voeren.
Oja en zorg dat je 06 op de staldeur hangt dat mensen je kunnen bellen als het niet 100% duidelijk is. (Maar dat heb je misschien al lang gedaan)
maar helaas..