Ik wil jullie allemaal even bedanken voor alle positieve lieve berichtjes,pbs en alles......dat helpt mij er iig wel even bovenop en geeft af en toe even het stukje kracht om door te gaan....
Dank jullie wel!!!!!
De neuzen van beide baasjes staan ook weer dezelfde kant op gelukkig,manlief staat 100 % achter me, ook hij ging twijfelen wat het beste is voor Desert en was bang dat ik hoop had tegen beter weten in en alleen aan het rekken ben.En nogmaals als ik dat het idee zou hebben had ze al aan het hemelen geweest en ik weet nog steeds niet hoe het verder gaat,maar ik weet wel dat ik er alles aan ga doen wat in mijn vermogen ligt,want mijn gevoel blijft roepen dat het nog goed kan komen en ja zoals een Desert kom je er maar zelden tegen in je leven......ik heb gewoon af en toe het idee te weten wat ze denkt,wat ze wilt etc.....en ik houd van al mijn paardjes, maar die intense band heb ik alleen met haar en met haar dochter (SKS Deserts First Sage) Kaylee.
Zo en zo wordt de indeling van de kudde veranderd, haar energie gaat teveel in het bewaken van Keywmsi zitten,dus hij en Kanika gaan ruilen met Blonde en Blonde en Desert horen ook bij elkaar,dat zag ik deze week weer,Desert hoeft maar met haar oren te bewegen en Blonde doet wat ze zegt en dat scheelt haar ook energie......
En ik ga echt eerdaags stoppen met roken en met dat potje kan de da nog heel veel komen als dat nodig is(wat ik natuurlijk niet hoop)
Oeps staat wel op internet nu he