Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarliesV schreef:Zijn er goede tips qua shampoo om mee te wassen? Dan gaat het mij om het hele paard dus niet alleen staart en manen. Ze jeukt nog niet en het is ook niet tegen het jeuken omdat ze het prima doet onder de deen. Maar welke shampoo is het meest 'neutraal' of evt jeukverlichtend?
LadyDaily schreef:Hallo Bokkers,
Kom even binnen vallen omdat ik een vraagje heb over eczeem dekens.
Ik Hoop als jullie dat niet erg vinden! Er zijn namelijk zoveel eczeem dekens en ik denk als jullie er wel verstand van hebben welke nou goed is en welke absoluut niet:P
Welke eczeem deken zou ik het beste kunnen kopen voor mijn new forest merrie met lichte eczeem?
Prijsklasse niet boven de 85/90 euro. En het liefst een deken dat niet warm is en zonlicht werend
Alvast heel erg bedankt!
gr
ZusJacobs schreef:Pagony is volgens mij een best goed verkopende deken. Ik doe er zo'n anderhalf seizoen mee, maar heb een pony die gewoon wel echt dekens sloopt!
Bailey_4ever schreef:ZusJacobs schreef:Pagony is volgens mij een best goed verkopende deken. Ik doe er zo'n anderhalf seizoen mee, maar heb een pony die gewoon wel echt dekens sloopt!
Hier ookprecies hetzelfde ook. Fijne deken, 1 zomerseizoen gaat prima maar halverwege de 2e begint ie toch echt op te geven en vallen de gaten erin.
Bailey is helaas aan haar manen begonnen terwijl ze een deken draagt, alleen 's avonds buiten staat, haar voeding al 2 jaar lang aangepast is, ze op ontgiftende zeoliet staat én ze is ingesmeerd met DerfenMission impossible?