Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Visitor schreef:horsefun schreef:Uit betrouwbare bron gehoord, dat het bedrijf in Heumen (De veerkracht) ook rhino heeft.
Ze hebben de uitslag binnen en de test is positief! Ik wil geen paniek zaaien, maar ik vind
dat we al het mogelijke moeten doen het om virus niet te verspreiden. Als een paard in
aanraking komt en niet ziek wordt, dan kan het wel een drager worden. Dat betekent dat
als je een paard verhuist of verkoopt en de weerstand van dat paard daalt, deze andere
weer kan besmetten.
http://www.horses.nl/gezondheid/nieuws/ ... in-heusden
Calypso84 schreef:Wij komen van Angeren/Doornenburg (Tussen Nijmegen en Arnhem) en wij gaan gewoon lessen vanavond.
Bij ons in de omgeving nog geen maatergelen dus, terwijl wij zo'n 20 km op Groesbeek vandaan zitten.
Calypso84 schreef:Wij komen van Angeren/Doornenburg (Tussen Nijmegen en Arnhem) en wij gaan gewoon lessen vanavond.
Bij ons in de omgeving nog geen maatergelen dus, terwijl wij zo'n 20 km op Groesbeek vandaan zitten.
carolina1278 schreef:Maar even ter verduidelijking (voor mij dan)
Kan er nu wel of niet geent worden tegen deze variant...
Heb onze da gesproken en zij zei dat je alleen ertegen kunt enten, dus wil even weten wat nou wijsheid is.
Wij zitten er wel ver vandaan, maar we komen regelmatig op wedstrijden door het hele land, dus wil wel graag alles in de gaten houden en evt nu nog kunnen enten voordat het hier is..
carolina1278 schreef:Maar even ter verduidelijking (voor mij dan)
Kan er nu wel of niet geent worden tegen deze variant...
Heb onze da gesproken en zij zei dat je alleen ertegen kunt enten, dus wil even weten wat nou wijsheid is.
Wij zitten er wel ver vandaan, maar we komen regelmatig op wedstrijden door het hele land, dus wil wel graag alles in de gaten houden en evt nu nog kunnen enten voordat het hier is..
Naomi_Star schreef:Ik wacht wel op officieel bericht! In berg en dal zouden er volgens dit soort berichten ook 9 dood zijn, terwijl dit er 3 zijn..