Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lailapri schreef:Maar als ik zie dat mijn oude merrie periodes heeft dat ze bewust naar de smeerwortel toe loopt om daar dan van te gaan eten, heeft ze dus blijkbaar iets nodig wat daarin zit. Ik houd het dan op kiezelzuur en geef haar dan wat leem door het voer waardoor ze ook de smeerwortel niet meer opzoekt.
lailapri schreef:Ik denk dat een paard wel degelijk weet wat wel en niet goed voor hem is, uit zijn instinkt vandaan. Een die zich hoefbevangen eet, is vaak het type wat uit scrale gebieden komt, daar moet je eten wat er te halen valt en omdat er niet zoveel is kunnen ze alles goed verteren. Maar als ik zie dat mijn oude merrie periodes heeft dat ze bewust naar de smeerwortel toe loopt om daar dan van te gaan eten, heeft ze dus blijkbaar iets nodig wat daarin zit. Ik houd het dan op kiezelzuur en geef haar dan wat leem door het voer waardoor ze ook de smeerwortel niet meer opzoekt. Dat ik een paar jaar geleden 2 verkouden veultjes had lopen die elke ochtend even op het terrein mochten, liepen ze in die periode standaart eerst even langs de olijvenboom om wat blad te eten.
Ik denk niet dat ze bewust weten wat ze nodig hebben en dat je dat ook niet zo kunt vragen aan een paard, maar dat ze vanuit intinct best in staat zijn om kruiden en planten te zoeken die ze nodig hebben.
Zelf heb ik dat ook wel, soms heb ik ineens behoefte in oranje en eet dan manderijnen en sinasappels, een week later ben ik dan verkouden. Zou je mij vragen welke medicijnen ik nodig zou hebben en waar ik last van ga krijgen, geen idee.
grietje14 schreef:Op een andere manier.
Paarden kunnen energievelden zien, van anderen en van hunzelf.
Door de energievelden snappen ze waarom en wat.
EstherHegt schreef:Kijk nu eens echt met open mind op welke aandoeningen de alternatieve hoek het vaakst wat beweert te kunnen doen, de vage of niet te behandelen aandoeningen of die gewoon veel geld kosten om goed te behandelen. Bij een gebroken been zijn ze niet thuis, dan zijn er in eens wel beperkingen wat extra energie sturen betreft. Hoe verklaar je dan dat de meeste paarden zonder dergelijke vage aanpak ook gewoon beter worden. Zelfs als zulke paarden in eigendom zijn bij mensen die er emotioneel geen of in elk geval erg weinig binding mee hebben. Waarom wel een erg complex proces in een lijf kunnen oplossen en niet dat wat duidelijk zichtbaar stuk is.
EstherHegt schreef:lailapri schreef:Maar als ik zie dat mijn oude merrie periodes heeft dat ze bewust naar de smeerwortel toe loopt om daar dan van te gaan eten, heeft ze dus blijkbaar iets nodig wat daarin zit. Ik houd het dan op kiezelzuur en geef haar dan wat leem door het voer waardoor ze ook de smeerwortel niet meer opzoekt.
Dan weet die merrie duidelijk niet dat smeerwortel pyrrolizidine alkaloïden bevat en leverschade geven bij inname. Smeerwortel is een plant die je niet in je wei moet willen.
Deze website geeft er wat extra informatie over ondersteund door wetenschappelijke bronnen. http://www.herbasanitas.nl/Pyrrolizidin ... loiden.htm
EstherHegt schreef:Misschien weten paarden toch niet zo goed wat goed voor ze is en mist smeerwortel de energievelden?
Henriette schreef:Dan gaan sommige mensen op zoek naar "alternatieven"; een reader of healer wordt geraadpleegd.
Er worden wonderen verwacht, want de healer heeft toch een bijzondere connectie met de onzichtbare wereld.
Maar ja, dat blijken ook gewoon mensen te zijn die niet kunnen toveren.
.
Henriette schreef:Helaas is er ook veel kaf onder het koren.
Miss_Caroo schreef:ik wil me hier graag in voegen
Ik doe zelf dierenreadings via foto's
En ik pas Quantum Touch toe. Kan op mensen, ook op dieren. Dat is een manier van healing.
Er is niks gevaarlijks aan? Heel simpel, dieren leven ook, hebben ook gedachtes. Al het leven op aarde, kan met elkaar communiceren. Telepatisch communiceren, dat is de taal van alles wat leeft.
Tuurlijk moet je nooit van iedereen aannemen als ze zeggen ik kan readen, of ik kan healen, dat ze je niet proberen kapot te maken? Maar iedereen kan met dieren communiceren, en iedereen kan leren healen, alleen sommige mensen blinken er in uit?
NickAltena schreef:Als jij werkelijk telepatisch kan communiceren...en dat geld voor alle mensen hier...dan kan je ZEER rijk worden.
Hoe ?
Heel simpel , je hoeft er alleen maar voor naar Amerika.
Daar doet men namelijk al jaren een onderzoek en staat een enorm grote geldprijs ter beschikking voor de EERSTE die ook maar in de buurt van de 100 % kan scoren......
Nu lijkt dat een hele boel...maar zo groot is die test meen ik niet eens...het zijn maar een paar vragen....
grietje14 schreef:Mee eens, alles wordt maar als onzin beschouwd en beschreven en dit is zo niet eens een interessant topic meer.
Het zou interessanter zijn als er allemaal readers en healers en zitten en andere mensen kunnen helpen en informeren.
Henriette schreef:Dan gaan sommige mensen op zoek naar "alternatieven"; een reader of healer wordt geraadpleegd.
Er worden wonderen verwacht, want de healer heeft toch een bijzondere connectie met de onzichtbare wereld.
grietje14 schreef:Tuurlijk wil een paard dat dan niet, een paard vind dat dan eng of spannend.
Maar ik bedoel niet dat ze het op die manier aangeven, maar door gedachten uit te wisselen.
Voorbeeldje was hier lasen nog gegeven in het topic.
Van een paard die stond te vechten voor zijn leven, die zei dat hij anijs moest hebben en dat antibiotica ook het goeie weg spoelde.
grietje14 schreef:Op een andere manier.
Paarden kunnen energievelden zien, van anderen en van hunzelf.
Door de energievelden snappen ze waarom en wat.
grietje14 schreef:Ja, want healers kunnen wel wat verhelpen, maar niet zoals een dierenarts doet.
Maar als paarden kunnen wel gedachten naar healers toe sturen wat het beste voor
hun is, beter dan de dierenarts zegt. Want de experts op het gebied van paarden zijn immers paarden.
Het zou wel mooi zijn als dierenartsen en healers samenwerkten, dan zou dit topic hier wel thuis horen.
grietje14 schreef:Tuurlijk wil een paard dat dan niet, een paard vind dat dan eng of spannend.
Maar ik bedoel niet dat ze het op die manier aangeven, maar door gedachten uit te wisselen.
Voorbeeldje was hier lasen nog gegeven in het topic.
Van een paard die stond te vechten voor zijn leven, die zei dat hij anijs moest hebben en dat antibiotica ook het goeie weg spoelde.
grietje14 schreef:Ja, dat stukje heb ik gelezen, maar of het nou bedrog is of niet, blijkt wel dat een paard ook kan weten wat hij nodig heeft.
grietje14 schreef:Dat kan een paard zeker oppikken, maar paarden zijn ook hele spirituele wezens die kunnen
communiceren met ons. Ze kunnen echt onze energievelden zien, paarden zijn eigenlijk veel meer dan mensen denken.