Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
appiesjappie schreef:Het is gebeurd. Ons meisje is er niet meer. Daar ligt ze dan ingeslapen onder een stukje zeil. pfffff. Het is beter zo... Heb wel een goed gevoel maar ben toch super verdrietig. We zijn blij dat we weten waar ze is. Hopelijk heeft ze hierboven geen last meer van haar euwige kriebel en kan ze nu lekker rennen en gek doen zoveel ze wil
appiesjappie schreef:Het is gebeurd. Ons meisje is er niet meer. Daar ligt ze dan ingeslapen onder een stukje zeil. pfffff. Het is beter zo... Heb wel een goed gevoel maar ben toch super verdrietig. We zijn blij dat we weten waar ze is. Hopelijk heeft ze hierboven geen last meer van haar euwige kriebel en kan ze nu lekker rennen en gek doen zoveel ze wil
appiesjappie schreef:bedankt allemaal, mijn verdriet zakt langzaam een beetje weg. Misschien als ik vanavond weer bij mijn ouders ben en zie een lege stal zal het nog even moeilijk zijn. Vanavond heb ik paardrijles en kan ik misschien even mijn zinnen verzetten. Ik benb ook blij dat we deze keuze hebben gemaakt. We zijn allebei blij we nu weten waar ze is. En nu weten dat ze niet naar het buitenland gaat of onnodig lijd. Dat voelt eigenlijk wel fijn. Ik heb echt heel erg getwijffeld en nagedacht de laatste paar dagen maar denk dat we nu weer lekker en rustiger kunnen slapen en niet meer na hoeven te denken wat we gaan en of we het wel goed doen.
geerke schreef:de dagen voor de beslissing zijn de ergste....als het zover is dan weet je dat het goed is zo.
overigens complimenten hoe je met het commentaar om bent gegaan hier,wat niet altijd even tactisch was...ook mijn posten niet.
Ik heb respect voor je hoe je dit heb afgerond!