Paard bovenbeen zwaar gekneusd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

appiesjappie

Re: Paard bovenbeen zwaar gekneusd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 13:14

Het is gebeurd. Ons meisje is er niet meer. Daar ligt ze dan ingeslapen onder een stukje zeil. pfffff. Het is beter zo... Heb wel een goed gevoel maar ben toch super verdrietig. We zijn blij dat we weten waar ze is. Hopelijk heeft ze hierboven geen last meer van haar euwige kriebel en kan ze nu lekker rennen en gek doen zoveel ze wil

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 13:24

Ik vind dat je het super gedaan hebt.
Veel sterkte de aankomende tijd.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 13:28

:(:) heel veel sterkte,het is nooit leuk om je geliefd dier te laten gaan ,maar gelukkig kan het en hoeven ze niet te lijden.
je hebt de goede keus gemaakt, :(:)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 13:44

appiesjappie schreef:
Het is gebeurd. Ons meisje is er niet meer. Daar ligt ze dan ingeslapen onder een stukje zeil. pfffff. Het is beter zo... Heb wel een goed gevoel maar ben toch super verdrietig. We zijn blij dat we weten waar ze is. Hopelijk heeft ze hierboven geen last meer van haar euwige kriebel en kan ze nu lekker rennen en gek doen zoveel ze wil

:(:)

romeorowan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 13:47

Heel veel sterkte.
Nu kun je vrede hebben in je hoofd en in je hart, dat had je met de andere optie nooit gehad.

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 13:52

Je hebt de enige echte goeie weg gekozen voor lady.
Nu heeft ze geen pijn meer en is vredig ingeslapen.

Als dit in de natuur was gebeurd was ze wreed verslonden door een of ander roofdier.

Jiji hebt deze (voor jou) zware keuze moeten maken.

Maar je hebt voor Lady ook veel toekomstig leed bespaart!

*Je kan gewoon trots zijn op jezelf *

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:33

sterkte meis :(:)

ze heeft rust nu en geen pijn meer, je hebt echt het juiste gedaan.

pluim voor jou!!!!!

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:52

Sterkte met het verlies van Lady je hebt een moeilijke maar top keuze gemaakt!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 15:14

bedankt allemaal, mijn verdriet zakt langzaam een beetje weg. Misschien als ik vanavond weer bij mijn ouders ben en zie een lege stal zal het nog even moeilijk zijn. Vanavond heb ik paardrijles en kan ik misschien even mijn zinnen verzetten. Ik benb ook blij dat we deze keuze hebben gemaakt. We zijn allebei blij we nu weten waar ze is. En nu weten dat ze niet naar het buitenland gaat of onnodig lijd. Dat voelt eigenlijk wel fijn. Ik heb echt heel erg getwijffeld en nagedacht de laatste paar dagen maar denk dat we nu weer lekker en rustiger kunnen slapen en niet meer na hoeven te denken wat we gaan en of we het wel goed doen.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 15:21

En dat was ook onze bedoeling van onze misschien sommige harde reacties. Voor zowel jou gemoedsrust als die van je paard is dit echt de juiste beslissing. Ook al is deze eengoed zeer moeilijk.

Nogmaals veel sterkte.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 16:18

Veel sterkte :-)

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 16:52

rust zacht lady veel sterkte meid gr sandy

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 17:06

appiesjappie schreef:

Ook van mij veel sterkte gewenst en je hebt het goed gedaan meid!
Paard is in zijn vertrouwde omgeving rustig gegaan! Nu kan jij het ook netjes afsluiten en zal het je een veel betere nachtrust geven als steeds maar denken....hoe zou het nu gaan!
Alle respect voor jou ook, dat je ondanks de best wel nare berichten soms, ons toch laat weten dat het goed is gegaan!

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 17:15

appiesjappie schreef:
Ik ben ook blij dat we deze keuze hebben gemaakt. We zijn allebei blij we nu weten waar ze is. En nu weten dat ze niet naar het buitenland gaat of onnodig lijd. Dat voelt eigenlijk wel fijn.

Lady heeft nu rust gekregen, dat hebben jullie goed gedaan. Veel sterkte met het gemis.

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:09

Rust in Vrede Lady je baasje houdt van je en zal je dan ook nooit vergeten.
Ts je hebt het goed gedaan onwijs veel sterkte gewenst :(:) .

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:15

appiesjappie schreef:
bedankt allemaal, mijn verdriet zakt langzaam een beetje weg. Misschien als ik vanavond weer bij mijn ouders ben en zie een lege stal zal het nog even moeilijk zijn. Vanavond heb ik paardrijles en kan ik misschien even mijn zinnen verzetten. Ik benb ook blij dat we deze keuze hebben gemaakt. We zijn allebei blij we nu weten waar ze is. En nu weten dat ze niet naar het buitenland gaat of onnodig lijd. Dat voelt eigenlijk wel fijn. Ik heb echt heel erg getwijffeld en nagedacht de laatste paar dagen maar denk dat we nu weer lekker en rustiger kunnen slapen en niet meer na hoeven te denken wat we gaan en of we het wel goed doen.

de dagen voor de beslissing zijn de ergste....als het zover is dan weet je dat het goed is zo.
overigens complimenten hoe je met het commentaar om bent gegaan hier,wat niet altijd even tactisch was...ook mijn posten niet.
Ik heb respect voor je hoe je dit heb afgerond! :(:)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:20

Heel veel sterkte meis, je hebt de juist keuze gemaakt, ook al is het heel moeilijk. Y;(

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:32

Slaap zacht meisje....voorbij is alle pijn..

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 21:18

geerke schreef:
de dagen voor de beslissing zijn de ergste....als het zover is dan weet je dat het goed is zo.
overigens complimenten hoe je met het commentaar om bent gegaan hier,wat niet altijd even tactisch was...ook mijn posten niet.
Ik heb respect voor je hoe je dit heb afgerond! :(:)

Dankjewel... Ja ik liet me niet kisten. Heb het wel super zwaar gehad!! Ook door jullie... Ik was al verdrietig en ik heb misschien ook niet altijd tactisch gereageerd. Maar ik wist niet beter dan dat ik het goed zou doen. Maar ik heb er van geleerd en de volgende keer weet ik hoe ik het beter moet aanpakken

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 21:21

Vanavond les en heb even lekker paardgereden op Marijke. Konden we alle ellende allebei even vergeten en Marijke was echt super lief!! We hebben heerlijk gereden! Ze heeft de hele dag een beetje gehinnikt en mist haar toch wel heel erg. Hopelijk kunnen ooit weer een maatje voor haar vinden. En geloof mensen dit gebeurd mij echt geen 2de keer!!!

kwakernoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 21:22

Heel veel sterkte met het verlies. En ik denk dat als er een volgende keer komt wat ik niet hoop voor je dat je het niet op Bokt zet. Want je ziet wat voor reacties je krijgt en dat vind ik dus heel erg triest

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 21:23

ja dat is inderdaad wel zo. misschien zet ik het er wel op maar laat ik het niet zover komen

Kismetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 21:26

fijn dat je toch nog wat hebt genoten na deze trieste dag..nogmaals sterkte, je hebt een goede keus gemaakt denk ik..

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 21:30

Ik heb respect voor je dat je deze moeilijke beslissing hebt durven nemen. Heel veel sterkte en voor je paardje rust zacht.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 21:33

bedankt allemaal. Echt super lief