Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(Hierdoor denk ik ook dat het dus echt aan de omgeving ligt)
Andere tips? Kan ik de manen gewoon doen met glansspray/cowboy magic, of zijn ze gevoeliger voor dat soort dingen en kan ik dat beter laten?
maar wel zorgen voor de vitamientjes, liksteen of een vitaminekorreltje
Maar ik kan me zo voorstellen dat chemische troep als equishine niet zo gezond is voor eczemers, terwijl ik wel gewoon graag cowboy magic zou gebruiker omdat manen an sich daar mooi van worden.
maar dat kwam ook door de nattere periodes en een natte deken op
) En ze heeft ook vooral jeuk op haar schoft - onder haar manenkam en op haar billen/ kont... als wel ingespoten met iets tegen mijten ... in de hoop dat dit zou helpen maar ... nee... tiwi1969 schreef:Ik was altijd tevreden over Derfen, maar dat is nu voor allebei niet afdoende
Zal er eens naar kijken 
en is zwart... maar als je geen wit paard of witte manen hebt, is dat minder storend. sunny43 schreef:Ruikt naar een houtvuurtje in Afrikaen is zwart... maar als je geen wit paard of witte manen hebt, is dat minder storend.
Worden spontaan bruinen
De eigenaar is van mening dat wanneer je een paard met wit behang hebt, dit ALTIJD schoon moet zijn. Paard moet dus als hij vies eerst gewassen worden voordat je het erf afgaat... Zwart behang ga ik hem niet kunnen verkopen vrees ik