Heb een vos en zie weinig van de kleur eigenlijk, misschien iets donkerder.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
happytime schreef:weet iemand hoe je derfen uit je witte broek kan krijgen?
had de staart wat te fanatiek gesmeerd maar ook spetters op mijn broek![]()
weet dat je hertshoornolie er niet uitkrijgt
*Jolanda* schreef:Heeft hier iemand van jullie wel eens geprobeerd bij de dierenarts een injectie te laten geven tegen de jeuk? Hielp dat? Hoorde daar vandaag goede ervaringen mee, in het voorjaar en najaar een injectie en niet meer schuren... leek me een makkelijke oplossing
*Jolanda* schreef:Heeft hier iemand van jullie wel eens geprobeerd bij de dierenarts een injectie te laten geven tegen de jeuk? Hielp dat? Hoorde daar vandaag goede ervaringen mee, in het voorjaar en najaar een injectie en niet meer schuren... leek me een makkelijke oplossing
Uriah schreef:Vandaag voor het eerst Derfen gesmeerd, en een tip tegen geknoei , doe het in een klein spuit flesje ,ideaal!
verder stuur ik morgen een stukje haren op voor een Bioresonantie test. jullie horen het resultaat hiervan dan ook zo snel mogelijk.
Breghje schreef:Uriah schreef:Vandaag voor het eerst Derfen gesmeerd, en een tip tegen geknoei , doe het in een klein spuit flesje ,ideaal!
verder stuur ik morgen een stukje haren op voor een Bioresonantie test. jullie horen het resultaat hiervan dan ook zo snel mogelijk.
Zo'n bioresonantie test is toch niet wetenschappelijk in de zin van daadwerkelijk meetbaar? Ik ben er ook eens achteraan gegaan en vond het verschrikkelijk duur. Tenzij ik degene die de uitleg gaf niet helemaal begreep, dat kan natuurlijk ook. Kan jij er misschien meer over vertellen als je wil?
Breghje schreef:Uriah schreef:Vandaag voor het eerst Derfen gesmeerd, en een tip tegen geknoei , doe het in een klein spuit flesje ,ideaal!
Zo'n bioresonantie test is toch niet wetenschappelijk in de zin van daadwerkelijk meetbaar? Ik ben er ook eens achteraan gegaan en vond het verschrikkelijk duur. Tenzij ik degene die de uitleg gaf niet helemaal begreep, dat kan natuurlijk ook. Kan jij er misschien meer over vertellen als je wil?
Uriah schreef:Breghje schreef:Zo'n bioresonantie test is toch niet wetenschappelijk in de zin van daadwerkelijk meetbaar? Ik ben er ook eens achteraan gegaan en vond het verschrikkelijk duur. Tenzij ik degene die de uitleg gaf niet helemaal begreep, dat kan natuurlijk ook. Kan jij er misschien meer over vertellen als je wil?
Het is een alternatieve geneeswijze natuurlijk en het ligt aan jezelf of je er in gelooft of niet, ik iig wel heb het al eens eerder laten doen voor een paard met stofwisselings problemen en spier verzuring. bij dit paard kwamen de organen en met name de lever niet goed door de test, er was veel belasting door bacterieen en schimmels en tevens parasieten, ook was de zuur base te hoog en had hij een ijzer overschot ,hij sloeg het gewoon op. Dit paard had spat en er kwam zelfs uit de test dat hij een blokkade aan 1 been had!!!!!!!! en nee de bioresonantie therapeut wist daar niks van af.
Het paard had ook altijd water dunne mest, na de behandeling werd het paard soepeler ,vrolijker , en zn slape mest verdween en kwam eindelijk wat kilo's aan!
ik betaal 60 euro voor een volledige test vind ik best mee vallen.