Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MSophie schreef:Het is bij ons een invazie van kleine rotvliegjes niet perse mugjes maar echt de kleine vliegjes die op de mest zitten enz..
Cuubje schreef:Hier begint het nu ook een beetje te kriebelen....helaas![]()
Eind volgende week ga ik Rambo Sweet Itch Hoody's bestellen.....ik kan nu in principe nu aan alle maten komen... (eerst alleen kleine maatjes)
Als iemand er eentje wil bestellen, stuur me dan even een PBZe komen op 115 euro ....scheelt 75 euro met divoza...
Pink_Horizon schreef:Een vraagje aan de mensen die de Ivanhoe halsdeken gebruiken:
Zit deze strakker om de hals dan de gewone boett hals? Op de foto's lijkt dit wel zo namelijk.
Hebben die van jullie hierbij geen last van manen-uitval?
Ik heb vorig jaar in het voorseizoen een losse halsdeken gebruikt maar dat is zo'n hooded-deken, die helemaal aangesloten zit, officieel is voor een nachtje op stal zodat ze vlechtjes netjes blijven zitten enzo.
Opzich ideaal, maar de manen vielen als bossen uit, dus alsnog zijn (mede) doel voorbij. Omdat de ivanhoe ook wat strakker lijkt durfde ik deze niet aan te schaffen, maar wellicht hebben jullie hier ervaringen mee?
Cuubje schreef:Hier begint het nu ook een beetje te kriebelen....helaas![]()
Eind volgende week ga ik Rambo Sweet Itch Hoody's bestellen.....ik kan nu in principe nu aan alle maten komen... (eerst alleen kleine maatjes)
Als iemand er eentje wil bestellen, stuur me dan even een PBZe komen op 115 euro ....scheelt 75 euro met divoza...
Pink_Horizon schreef:Een vraagje aan de mensen die de Ivanhoe halsdeken gebruiken:
Zit deze strakker om de hals dan de gewone boett hals? Op de foto's lijkt dit wel zo namelijk.
Hebben die van jullie hierbij geen last van manen-uitval?
Ik heb vorig jaar in het voorseizoen een losse halsdeken gebruikt maar dat is zo'n hooded-deken, die helemaal aangesloten zit, officieel is voor een nachtje op stal zodat ze vlechtjes netjes blijven zitten enzo.
Opzich ideaal, maar de manen vielen als bossen uit, dus alsnog zijn (mede) doel voorbij. Omdat de ivanhoe ook wat strakker lijkt durfde ik deze niet aan te schaffen, maar wellicht hebben jullie hier ervaringen mee?
Zammie schreef:Ik gebruik veerust altijd tegen dazen. Werkt beter (bij onze paarden) als bijv. de middelen met hertshoornolie en daar krijgen mijn bonten weer vlekken van, dus gebruik ik nu nooit meer.
Ik ga vandaag beginnen met de lijnzaad. Had niet in de gaten dat daar zoveel tijd voor stond, want dan was ik eerder begonnenZal natuurlijk de resultaten meedelen.
Zam heeft ook stugge manen. De staart is wel lekker zacht. Na het wassen zijn zijn manen wel weer soepel, maar zoals nu zijn het echt droge, stuge haren. Daar zou ik dus aan kunnen zien, of de lijnzaad gaat helpen.