Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sabrina85 schreef:@tijnieJjJ: Wat ziet je paardje er goed uit!
Ik had bij paarden met cushing meteen een ziek beeld in mijn hoofd, maar dat hoeft dus echt niet.
Dus als ik het zo lees, hoeft het rijden dan ook niet meteen over te zijn...athans wanneer de cushing onder controlle is?
In ieder geval geeft deze foto me wel een wat geruster gevoel, weet nu dat het niet meteen over hoeft te zijn als de diagnose gesteld wordt!
) dat men de deuren weer achter zich dicht moeten doen omdat anders Sammy achter ze staat!
Ik sprong een gat in de lucht bij dit bericht! Inmiddels is hij ook weer van de pijnstilling (hoefbevangenheid) af en heeft mijn kleine meiske, al zittend op Sam, voor het eerst weer wat rond gestapt in de paddock (rijbak is groooooooooooooote racevlakte voor een shet van 88cm
). Pillen geven gaat goed mits het minihandje muësli erdoor zit. Met wortels heeft hij duidelijk meer moeite. Ik moet ze in stukjes snijden voor hem anders krijgt hij ze niet meer weg vanwege z'n slechte tanden. De TA is er van het voorjaar bij geweest, die heeft toen 2 tanden en 1 kies verwijderd. Aankomend voorjaar weer controle mits hij niet eerder problemen krijgt uiteraard. Hij zit wel in z'n volledige wintervacht (met grove krullen) maar hij is weer levendig, staat niet meer ergens te suffen en komt naar het hek met de rest mee als ik met de auto het erf op draai. Sam krijgt nu 3,5 week de Parlodel en ik had nooit verwacht nu al zo veel verschil te zien!