Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:Zijn er al mensen die ervaring hebben met het nieuwe product van greenvalley?
Happy Skin Zomereczeem Spray: https://greenvalleyhealthproducts.nl/pr ... product-1/ ?
Vorig jaar werd in dit topic gevraagd voor testpaarden, ik had een pb gestuurd maar had daar verder inhoudelijk niet echt reactie op gekregen.
Ik ben benieuwd of er hier mensen zitten die wel hebben getest en wat jullie ervaring is met het product.
MarliesV schreef:Opisop hier geen ervaring, ook een PB beantwoord maar nooit meer wat gehoord.
Wel bijzonder dat je dan hier gelijk een post er onder krijgt
Lys_PPA schreef:dat zou rainrot kunnen zijnGeen idee of ik hier in het juiste topic ben, mocht iemand een beter topic weten voor deze vraag dan hoor ik het graag.
Iemand bekend met zulke plekjes?
Het lijkt dat het begint met een korstje, daar gaat hij aan staan jeuken en vervolgens wordt het een kaal plekje. En dat op meerdere plekken op zijn lichaam... Hij jeukt niet constant maar wil wel graag dat wij eraan gaan kriebelen. Het gaat om een klein haarballetje met veel pech, die nogal moeilijk in goede conditie te houden/krijgen is.
[ [url=m/dDeIXm.jpg]Afbeelding[/url] ]
__Suzanne__ schreef:Lys_PPA schreef:dat zou rainrot kunnen zijnGeen idee of ik hier in het juiste topic ben, mocht iemand een beter topic weten voor deze vraag dan hoor ik het graag.
Iemand bekend met zulke plekjes?
Het lijkt dat het begint met een korstje, daar gaat hij aan staan jeuken en vervolgens wordt het een kaal plekje. En dat op meerdere plekken op zijn lichaam... Hij jeukt niet constant maar wil wel graag dat wij eraan gaan kriebelen. Het gaat om een klein haarballetje met veel pech, die nogal moeilijk in goede conditie te houden/krijgen is.
[ [url=m/dDeIXm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Het begint met plukjes haar die samenklitten, met het typisch uitzicht van kleine grijs-witte penseeltjes. Daarna vormen zich dikke korsten, die spontaan met haar en al loskomen. Onder de korsten is in eerste instantie geel-groene etter te zien. Eén keer de korsten verdwenen zijn blijft alleen nog de kale huid over. Naarmate de bacterie de huid verder koloniseert raken meer en meer plekken aangetast.
Bommeltje_ schreef:MarliesV schreef:Opisop hier geen ervaring, ook een PB beantwoord maar nooit meer wat gehoord.
Wel bijzonder dat je dan hier gelijk een post er onder krijgt
Excuses, dat je nooit meer iets hebt gehoord, dat is zeker niet de bedoeling. Ik heb iedereen die mij benaderd heeft toen der tijd een bericht gestuurd. Het kan zijn dat ik daarbij iemand over het hoofd hebt gezien. Excuses.
__Suzanne__ schreef:Ringworm (schimmel) zou ook kunnen, dat kan er ook zo uit zien. Pas daarbij op, dat kunnen mensen ook krijgen
ellepel schreef:lyss.ppa
wanneer is de pony voor het laatst ontwormd en waarmee?
kan plekjes zijn van irritatie van luizen.
denk dat je moet gaan kijken of dat het geval kan zijn.
kijk ook even goed naar je voeding, en dan ook belangrijk of he genoeg vitamines geeft, maar ook eiwit.en bijvoorbeeld vitamine E